четвер, 16 квітня 2015 р.

З'їла кілограм чудо-йогурту і стала срать чудо-гівном.



Зі мною можна знайти спільну мову, прикусивши при цьому свій язик



Зізнатися у незнанні - один із найкращих доказів наявності розуму.



За допомогою цієї фрази Шенклі настроював свій «Ліверпуль» на подвиги: «Якщо ти перший - ти перший. Якщо ти другий, ти - ніхто ».



За кермом я відчуваю себе богинею, Я їду а чоловік молиться



За один день нельзя изменить Жизнь, но за одну ночь можно изменить мысли, которые навсегда изменят жизнь! (



За сколько бы ни было, я их не продам! Они братья мои.



За статистикою 70% бабульок симулюють оргазм при поїданні сємак.



За успех нужно платить. Практически все, кто достиг вершин, работали тяжелее и больше, более старательно учились и строили планы, больше жертвовали собой, преодолели больше трудностей, чем те из нас, кто еще не поднялся.



За що помираєш - різниці немає, але якщо ти віддаси життя за щось улюблене, то така віддана смерть набагато краща, ніж холодне і невірне життя.



Забей на намеки, они ничего не значат, слушай только то, что сказано напрямую.



Забудь мене,дивись байдуже,як я поволі з туги в"яну.......і не питай мене чи дужеятряться в серці давні рани........



Забудь про все чему тебя учили. Среди зверей живи как зверь: бей первым чтоб тебя не били... Увидев слезы, бей сильней!



Завжди вибирайте найважчий шлях - там ви не зустрінете конкурентів.



Завжди здається, що нас люб*ять за те, що ми хороші. І не здогадуємося, що люб*ять нас тому, що хорошими є ті, хто нас любить.



Завжди знайдуться люди, які зроб*ять тобі боляче. Треба продовжувати довіряти людям, просто бути трохи обережнішим.



Завжди потрібно вміти зрозуміти хто тобі друг, а хто ж ворог



Завжди правий той, хто не боїться відповісти щиро.



Завод ВАЗ оголосив про намір відкликати 1 мільйон автомобілів для усунення серйозної дефекту – в бардачку одного з мільйона автомобілів гендиректор забув портмоне.



Завтра в нас буде багато грошей. - Звідки? - Я купив принтер.



Немає коментарів:

Дописати коментар