четвер, 16 квітня 2015 р.

З батьківського форуму: - Дитина з'їла таргана! Недогледів. Встиг тільки таргана ніжки у нього з рота дістати. Що тепер буде? - Мені дуже важко це говорити, але це кінець, таргана вже не врятувати, все (((



З дівчиною добре і без неї добре, без неї погано і з нею погано. Висновок який?,



З дівчиною треба бути сміливим, а не сидіти, озираючись і роб*ячи вигляд, що не туди дивишся...



З дитинства я вивів для себе правило: будь-яку невідому кнопку необхідно натискати парну кількість разів!



З ким нап'єшся, з тим і прокинешся.



З кожним роком жінці все важче звикати до того, що їй вже 30.



З листа Дідові Морозу: "Привіт, старий пердун! Я в тебя вже 2 роки не вірю!" .... Сергій Павлович 47 років



З Масницею ласкавою вітаємо вас,Пирогів попанувати настає година. Без млинців не злагодити проводи зими,До пісні, до жарту, до радості запрошуємо ми!



З моїми друзями важко стати багатим: ми здатні пропити будь-яку суму грошей.



З москалями нема спільної мови.



З новин:Вчора була пограбована квартира депутата Донецької міськради. За словами депутата, в нього нічого не пропало. А от в його жінки було вкрадено 800 тис. гривень.



З першої секунди життя потрібно прагнути бути гідним жити.



З презервативів виходять непогані кульки, а от з кульок презервативи якось не дуже.



З ранку світ ділиться на дві частини:1. Тепле ліжечко.2. Нарнія, холод, північний полюс або зона поза ліжком.



З самого ранку жив з відмінним-п’ятничним настроєм нє б*ять, зіпсували……розповіли що сьогодні четвер



З тих пір, як я стала водити машину, я стала обережніше переходити дорогу.



З точки зору законів аеродинаміки джміль літати не повинен, но він цього не знає і продовжує літати.



З часом ти розумієш, що справжніх друзів можна порахувати на пальцях однієї руки.



З чого ви взяли , що я його кохаю? Просто коли він поруч ти завжди посміхаєшся!



З чого ти взяв, що якщо я так часто до тебе на сторінку заходжу, то ти мені подобаєшся.???



Немає коментарів:

Дописати коментар