неділя, 19 квітня 2015 р.

Останнє слово завжди повинно залишатися за хлопцем... І воно повинно бути: "Звичайно, Кохана!"



Останній час мені здається, що я вконтакт захожу нові спами почитать!!!



Останься прост, беседуя с царями, останься честен, говоря с толпой



Ось йдеш по вулиці, а у людини перед тобою капюшон вивернутий, так і хочеться підійти й поправити



Ось люблю функцію Т9 в моєму телефоні, вона вчить мене писати без помилок, а я його - правильно матюкатися:)



Ось прилетять до нас прибульці в 2050 році, знайдуть стільниковий, а там календар до 31 грудня 2068 года. буде у них кінець світу за календарем нокиа



Ось розмовляю з тобою... вже й не знаю, що говорити, а так не хочеться припиняти розмову... 



Ось так от буває чхнеш перед комп'ютером нечайно, а потім сидиш як дура і слюні з монітора здираєш..))



Ось так-то, один як рот роззявить, так вся команда повинна тепер м'яч відбирати.



От вашего б*ядства, девочки, я молча ах*еваю.



От за що я люблю інтернет, так це за те, що можна наставити купу смайликів, навіть якщо іншою рукою в себе назад кишки запихаєш



От мені цікаво, якщо чорний кіт перейшов дорогу туди і назад - він подвоїв покарання або скасував своє рішення?



От не знаю як ви, а я хочу у Львів, питання: а приймуть???



От некоторых услышать "Братан" приятно, от многих противно.



От цікаво, усі говорять що потрібно обирати між добром і злом, але чи замислювались ви що може і взагалі не існує добра і зла??!!



От чего человек становится черствым и циничным?От того...что его предавали...бросали или меняли на других...Люди...за которых он мог отдать если не все...то многое…



От як можна нормальну добру, милу, некурящу дівчину проміняти на обдовбану б*ядіну, що палить?



От, не розумію людей, які запитують: "Що нового?", при цьому, навіть не в курсі мого старого...



Отгадай слово. В этом слове есть буквы г,а,в,н,о. - О я знаю! вагон! - Ты неисправимый оптимист



Отец учил меня, что в жизни превыше всего долг и честь. Человек не умеющий держать слова, никогда не заслужит уважения.



Немає коментарів:

Дописати коментар