четвер, 16 квітня 2015 р.

Мне пофиг, что говорят про неё другие, она моя подруга и я её люблю. И не отдам ее ни за что и никому



Мне рано заводить детей. Я морально не готов покупать киндер-сюрприз и отдавать его кому-то.



Многие люди не понимают, почему я перестал с ними разговаривать. А для меня непонятно, зачем я когда-то вообще с ними заговорил.



Моєму коту сподобалася зірка на 2 метровiй ялинці .... Далі розповідати?



Мої батьки хотіли, щоб з мене вийшов толк. Толк вийшов, дурість залишилась



Мої друзі, сім'я і кохання не обговорюються. Вони ідеальні і крапка.



Мої слова можуть бути грубими чи образливими, але я нікому не бажаю зла. Я просто кажу правду.



Моїй мамі треба написати книгу "як зіпсувати дитині настрій за 2 хвилини" ...



Модно стало все рваное: джинсы с дырами, майки с прорехами... А носки, носки когда же дырявые модными будут?!



Моё "люблю" очень дорогого стоит. Говорю это редко и мало кому.



Мое дело сказать правду, а не заставлять верить в нее.



Може стати лялькою без почуттів та емоцій і подарувати її комусь......



Может и не получится, но попробовать стоит всегда.



Можеш вибирати друзів і дружину, Вибрати не можна тільки Батьківщину.



Можливість вибору робить людину людиною. Однак саме це найбільше ускладнює людині життя.



Можливо, я не бачу тебе так часто, як мені хотілося б... Можливо, я не тримаю твою руку в своїй руці всю ніч... Але глибоко в душі я знаю точно, що ти - це саме та людина, якій я не дозволю піти з мого життя.



Можливості сучасного комп’ютера безмежні – навіть в непрацюючому стані він збереже вам силу-силенну вільного часу.



Можна вибрать друга і по духу брата,але аж ніяк не спальне місце, коли тобі, в принципі, нема де спати



Можна думати про що завгодно, а сказати тільки "привіт..."



Можна спокусити чоловіка, в якого є дружина. Можна спокусити чоловіка, в якого є коханка, але не можна спокусити чоловіка, в якого є улюблена жінка!



Немає коментарів:

Дописати коментар