неділя, 19 квітня 2015 р.

У меня только что пытались вытащить кошелёк...Наивные, я его сама там найти не могу..



У мого друга на вхідні смс стоїть звук вистрелу. Коли він залишив телефон біля друзів і прийшов за декілька хвилин ті відсмалили: - Чувак, глянь до свого телефона. В тебе там, по ходу, блютуз застрелився.



У мого мозку є один, але істотний, недолік - він занадто багато думає не про те.



У ній живе маленька, дурна дівчинка, яка вірить людям, любить їх усією душею і навіть не уявляє, що вони можуть зробити боляче



У німецькому магазині пропала іграшка. Почалися ревізії, перевірки ...В Україні пропало 100 гектарів елітного лісу. У пояснювальній стояло всього одне слово: «Бобри!».Ідеш, значить, по лісу, а тут триповерхова елітна греб*я, і поруч шестисотий бобровоз.



У ніч на Івана Купала молдавани стрибають через бетономішалку і ворожать на бетонній гущі.



У нас в Україні навіть погода під державний лад. По документах весна а по ф*кту, пакращення з кожним днем.



У нас два основных способа борьбы с проблемами: 1. Да пошло оно всё на фиг. 2. Прорвёмся.



У нас дома самый религиозный предмет — напольные весы. Каждое утро мама встает на них и громко кричит:"О боже!»



У нас навчався пацан на ім'я Канат, казах за національністю. Фізика. Контрольна. Роздали завдання. Тиша. І раптом починається дикий іржач! Завдання починалася так: "На столі лежить канат, його кінець звисає зі столу на 30 см... "



У нас уникальная страна..стучишь в любые двери: - Кто там?- Я!И тебе таки открывают..



У нас учился пацан по имени Канат, казах по национальности. Физика. Контрольная. Раздали задания. Тишина. И вдруг начинается дикий ржач! Задача начиналась так: "На столе лежит канат, его конец свисает состола на 30 см..."



У Новий рік я хочу... повернути те, що втратила, зберегти те, що маю, отримати те, про що мрію...



У одного пісня в статусі "Я на тобі ніколи не одружуся". Перший коментар його нареченої: "Ну що я знову не так зробила?!" - Вбило))



У парня всегда найдется время для той, что важна



У пляшці вина міститься більше філософії, ніж у всіх книгах світу.



У пориві турботи про ближнього, головне не перестаратись.



У ребенка спрашивают: Сколько у тебя ручек? -Две.-А почему две?- Чтобы одной держаться за маму, другой за папу



У результаті всі залишаться з тими, кого в першу чергу хочеться обійняти, а не трахнути



У родині, де всі хропуть, засипають наввипередки.



Немає коментарів:

Дописати коментар