четвер, 16 квітня 2015 р.

Коли у тебе на руках всі козирі, життя, пропонує тобі зіграти в шашки…



Коли хочеш мати те, чого ніколи не мав - потрібно робити те, чого ніколи не робив



Коли я з тобою ... мені більше нічого не потрібно ... лише б це тривало вічно.



Коли-небудь я прив'яжу тебе до крісла в моїй кімнаті і примушу слухати всі аудіозаписи, від яких мені рве душу.



Комар, що вкусив п’яного рибалку, потім ще дві години розповідав йому про своє важке життя.



Комиссия в военкомате, у окулиста: Пеpвый пpизывник (П1). Вpач (В): Веpхнюю стpочку видите? П1: - Вижу! В: - А ниже? П1: - Вижу! В: - Еще ниже? П1: - нет! В: - В снайпеpы! Следующий! В: - Веpхнюю стpочку видите? П2: - Вижу! В: - А ниже? П2: - не вижу! В: - В Моpфлот! Следующий! В: - веpхнюю стpочку видите? П3: - нет, доктоp, не вижу! В: - Хитpый, в pазведку пойдешь!



Комментарии к фильму "Секс в русской школе " на торренте:ххх: На 5-ом скрине синус и косинус в ряд Тейлора разложили. Это первый курс ВУЗа.



Комп'ютер не підкоряється законам фізики. Тільки в ньому глюки виникають з нічого, файли зникають в нікуди, а обсяг вимірюється в метрах і називається вагою.



Кому ще, окрім мене, цікаво як какає котопес?



Кому-то для счастья не хватает машины, денег, видa на Нью-Йорк… а мне просто надо тебя. Просто рядом. И просто навсегда.



Комусь ми не можемо пробачити і дрібницю, а комусь ми прощаємо все.



Конечно, обидно, что годы проходят, конечно, обидно, что их не вернем, но дети и внуки по улице ходят,… а значит, — не зря мы на свете живем…



Кораблю безопасней в порту, но он не для этого строился.



Кораблю найбезпечніше є в порті. Але задумайтесь... хіба для цього його будували?



Корова лізе на дерево. Їй ворона кричить: - Корова! Ти чого на дерево лізеш? - Яблук хочу поїсти! - Так це ж береза! ? -А В мене з собою!



Королева - це не та жінка, що править світом, Королева - це та, в яку закоханий Король.



Коротко о главном: Я заебался



Кохай! Бо час тебе не чекає він йде в перед і забирає твої дні і ночі....Кохай поки тіло спрагне й МОЛОДЕ! Бо в старості кохають тільки очі…



Кохана людина завжди повинна бути на першому місці! Якщо вона й справді кохана, найрідніша та найдорожча!



Коханим дівчатам дарують квіти, а не сльози. А якщо сльози, то тільки від щастя!



Немає коментарів:

Дописати коментар