неділю, 25 жовтня 2015 р.

Коли дівчині 10-15 років вона говорить що їй на 2-3 роки більше, коли 16-25 говорить свій справжній вік. а після 26 вона завжди говорить що їй 18-20 років )



Як цікаво, що станеться через певний термін, цікаво, що буде з нами, хто ким із нас стане, і хто з ким залишиться, цікаво.



Якось швидко час йде. начебто тільки що парилися на лінійці 1-го вересня, а вже жовтень. ТАК БЛІН, ВЖЕ ЛІТО СКОРО ЖЕ



Тільки з віком починаєш розуміти, що мистецтво бути собою дуже змахує на бойове.



Час не лікує - воно лише змушує жити з болем...



Ну так нехай в аптеках почнуть продавати час, воно ж, б*ять, лікує.



Я не мовчазна, просто мені потрібен час, щоб зібратися з думками, і усвідомити, що я дійсно з тобою.



Бувають моменти, коли починаєш сумувати за минулим, яке, між іншим, було далеко не безхмарним.. І тобі сумно від того, що той час вже не повернути, ти раптом відчуваєш кожну втрачену даремно хвилину.. Напевно, з віком з'являється відчуття часу. Але відчуття часу це не тільки відчуття втраченого часу, але і відчуття того, що в мене ще є достатньо часу, щоб здійснити всі свої витівки, починаючи з цієї секунди..



Час не любить коли його витрачають даремно.



Найбільше наше оману в тому, що у нас ще багато часу.



Люди кажуть, час лікує... Брешуть!



Людина не шкодує час, думаючи, що його багато...



Час лікує, але мене тільки калічить



Все одно час висушить будь які сльози.. ( с) *



Не витрачайте даремно час. З нього складається життя.



Час як комета, швидко пролетить, а ти й не помітиш..



Коли я з ним, шалено хочеться зупинити час...



Не люблю час. Воно ніколи мене не зачекає.



Час - він хітрий, всіх наздожене і всім покаже!



Ми часто витрачаємо на слова той час, що належить дотикам...



Немає коментарів:

Дописати коментар