неділю, 25 жовтня 2015 р.

Ось і минув той час, коли 20 -річні здавалися нам старими



Час ніколи не навчиться чекати... Щастя ніколи не буде постійним... Біль не зможе бути приємною... ЛЮДИ НІКОЛИ НЕ СТАНУТЬ ІНШИМИ...



Зараз час такий, нас навіть з мінералки пре!



Час мене навчив жити... Брехати... Вірити... Чекати, але він не показав, що потрібно робити, що б не втратити тебе...



Час не лікує... лікує алкоголь і випадкові знайомства. Лікують секунди проведені з кимось іншим. Лікують довгі вулиці та проспекти у вогнях...



Судячи по погоді час переводили на 2 місяці тому )



Я плюнув би в обличчя тому, хто скаже - час лікує



Чого ти боїшся найбільше? - Часу. Боюся, що воно розведе нас в різні кінці. Познайомить з новими людьми. Я полюблю життя. Знову. Сильно. А потім через деякий час життя зіштовхне нас з ним на вузькій дорозі і я зрозумію, що він мені як раніше потрібний. Я дуже боюся часу. Боюся, що воно мені не допоможе...



Добре, що є час, відстань і труднощі... Часом, саме вони дають зрозуміти хто Любить, хто Дружить, а хто... не так вже й потрібний...



Іноді час любить повторювати старі історії...



"... І через час розумієш, що проблема завжди в тобі".



... найстрашніше в наш час може бути це коли приходиш на кухню, робиш чай, і тут розумієш, що всі печеньки закінчилися...



Час, проведений з жінкою, не можна вважати втраченим.



Час - це найкращі ліки, совість найкращий контролер...



Хочу в світ балів і сірих замків. Задихатися в корсетах і пити отруєне вино.



Час... воно як бинт... не лікує рани, а просто перев'язує. Ти знімаєш бинт - а там все - одно кров...



Так проходять наші роки без праці і турбот! Від заходу до сходу. Від суботи і до суботи!



- Ми втрачаємо час!- Дурниці. Як можна втратити те, чого немає.



Та тільки знаєш, час все одно не лікує... А тільки гірше, робить муки вічними...



В наш час поцілунок - це ще не означає, що ви будете зустрічатися... = (



Немає коментарів:

Дописати коментар