вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Яку б ви дурість не сказали, завжди знайдеться людина яка її зробить...



Любов за гроші називається проституцією, а дружба за гроші - бізнесом!



С - спиртний. О - п'янкий. К - коктейль.



По синьому морю до зеленої землі пливу я на білому своєму кораблі...



Я тебе так люблю, як побачу так блюю.



Поставте крапку після тих, хто піде, щоб ім'я тих, хто прийде, було з великої літери.



Неправильна дівчинка шукає неправильного хлопчика, без навичок перевиховання моїх неправильностей. :)



А мене просто все заїбало!



Все по -іншому в нашій байці, моралі різні у нас. На шавку слон наступить, хряснет. І все закінчиться. Ура! І не фіг гавкати на слона.



- Ти чого така різнобарвна?! - Райдугу з'їла.



Якщо важкий характер заважає вам плисти за течією і тягне на дно, спробуйте зробити його поговністій.



Не люблю, коли люди різко змінюють свої плани. Особливо, коли вони викреслюють мене з цих планів.



Намагатися ні про що не думати так само важко, як намагатися не дихати.



Не втратити в тому, чого просто немає...



Той незграбний момент, коли ти біжиш на фіз -рі і твій жир на животі трясеться, а сиськи на місці, БО ЇХ НЕМАЄ, А ЖИР Є.



Гнів вовка не втримаємо, любов неповторна, вірність нескінченна.



Робиш погано, хоч і знаєш що зробити щоб ​​було добре, але гордість не дозволяє зробити це першим...



Компроміс гірше будь-якої з альтернатив.



Сама вірна ознака невиконання обіцянки - це та легкість, з якою її дають.



Немає межі досконалості, як і межі падіння.



Немає коментарів:

Дописати коментар