неділю, 25 жовтня 2015 р.

Якщо чоловік не зумів стати хорошим батьком для своїх дітей - він не чоловік.



З 100 чоловіків, 60 - не вірять в кохання, 40 - не хочуть серйозних відносин. Зате всі 100 точно знають, що в усьому винна жінка.



Чоловіки діляться на дві категорії: На тих хто захоплюється жіночою красою і на тих хто нею користується!



Всі мужики козли! Хто не козел - той не мужик!



А от ніх**на мужики не однакові! Один гірше іншого!



По- справжньому сильні чоловіки ніколи не бояться почуттів - ні відчувати їх, ні відкрито висловлювати.



Чоловіки дуже сором'язливі - коли пісяють на вулиці, то завжди повертаються спиною.



Чоловік повинен бути чемнимНе жадібним, модним, не ревнивим. Вважатися щедрим, сильним, добрим татом,Бути міцним, можна клишоногим...



Спасибі тому, хто придумав чоловічий парфум... Так приємно сходити з розуму на секунду.



Та зараз відсотків 70 не мужики, а баби. пиши перша, телефонуй перша, гуляти клич перша, може мені ще за тобою заїхати і квіти подарувати?



Чоловік завжди правий. Якщо вам здається, що чоловік не правий, значить, це не ваш чоловік.



У мене є тільки три слабкості: парфуми, взуття і чоловіки. Решта - лише доповнення до них.



Як же ти мене заїбав, мій милий



- Я назвав нашу дитину Лексус. - Ти дебіл?- Зате у нас тепер є Лексус.



Поруч із сильною жінкою повинен бути правильний чоловік, який допоможе їй зберегти жіночність. Це чоловік у всьому. Це коли я сідаю, мені завжди підставляють стілець, і я до цього звикаю. Коли переді мною завжди відкривають двері, коли завжди подають руку і допомагають зійти зі сходів, коли прощають будь-які капризи... Такі от, на перший погляд, дрібниці роб*ять жінку жіночною.



Якщо бог хоче зробити жінці комплімент, він дарує їй дочка... Подарувавши жінці сина, Бог дає їй можливість спробувати самій виховати Справжнього Чоловіка, здатного не тільки говорити компліменти, але і робити вчинки...



Чоловік не прощає, він забуває, а жінка - вона все прощає, але не забуває ніколи.



Тільки чоловіки після заправки на АЗС трясуть пістолет в баку.



Є такі чоловіки, які ніколи не ображаються на жінок. Вони просто чекають, коли вони заспокояться і продовжують любити їх далі.



Справжній чоловік завжди знає до чого прагне. У нього є мета і він знає як її досягти. Він має здатність правильно розставляти пріоритети і не витрачає свій час на даремні заняття. Він усвідомлює, що йому потрібна фінансова стабільність, сім'я і улюблена справа.



Немає коментарів:

Дописати коментар