неділю, 25 жовтня 2015 р.

Лікарь: хворий, прокидайтеся, зараз ми вам зробимо пару укольчиків і поставимо свічку. - Може, не треба, доктор? У мене свічник ще болить...



- Доктор що це зі мною?! - О, Господи, що це з вами?!



Якщо лікар сказав, що мені треба знайти заняття для зняття стресу - це можна вважати дозволом на відстріл м***ків?



- Доктор, я помру? - Ну що Ви, голубе, нас за це лають.



В одному пологовому будинку народилася якось дівчинка. Лікар, що приймав пологи, відразу ж помітив два дивацтва. По-перше, новонароджена безперервно реготала. По-друге, кулачок її правої ручки був щільно стиснутий. Коли лікар з працею розтиснув його, то виявив протизаплідну пігулку...



Кращі ліки - чай з малиною і ліжко з мужчиною...



Доктор, допоможіть, у мене провали в пам'яті! - І давно? Що давно? - Ну провали? Які провали? : )



Гінеколог це просто сильно опустившийся ЛОР.



Ранок, 1 січня. Обхід в гір лікарні. Лікар входить до палати, дивиться в список: - Іванов тут? - Я. - Як прізвище?



Головне достоїнство нашої медицини - вона виліковує від бажання лікуватися.



Увага! Лечу горбатих. Лікар Могила В. І.



У вас є бл*хи? - Так! - Ви їх лікуєте? - А вони в мене не хворіють!



Лікарю, у мене щось болить. - Ось вам якась таблетка.



Не є приводом для занепокоєння те, що лікарі свою діяльність називають практикою? o_O



Хочу щоб все стало по- іншому. Щоб перестало боліти горло, спала температура, щоб стало тепліше, щоб поруч був улюблений чоловічок!



Досвідчений хірург - молодому: Не тисніть так на скальпель, Ви ж стіл подряпаєте!



Лікарю, у мене попа свербить! - І що? - Сама...



Розтин показав, що хворий спав!



Цікаво, чому у всіх дитячих поліклініках висять плакати з Айболитом? Він же ветеринар! :)



Якось дивно... ні радості, ні депресії... а все рівно... просто байдуже до всього що відбувається... хм...



Немає коментарів:

Дописати коментар