неділю, 25 жовтня 2015 р.

- Здрастуйте, на що скаржитеся?- На самотність, доктор, можна я тут трошки з вами посиджу?



Медсестра доповідає лікаря:- Коли я перевіряю пульс у хворого, у нього посилюється серцебиття. Може бути, треба щось зробити?- Застебніть халат.



Хворію... В активному пошуку чарівного дядька доктора, ну або симпатичного медбрата... ну на худий кінець можна можна і санітара з почуттям гумору... )))



Лікарі яки отримали безкоштовну освіту не повинні брати грошей за лікування!



Дружина красується перед дзеркалом і каже чоловікові: Я сьогодні була у лікаря, і він сказав, що у мене груди, як у 20- річної дівчини.. - А про 50- річну дупу він нічого не говорив? - Ні... Про тебе він не питав



Доброю медсестрі і попа радіє.



Дитині 3 роки. Сидить з іграшковим фонендоскопом в руках: - Я ловлю рибу! - Уля, це ж для доктора! - Гаразд, я лікар. Що вас турбує? - Так, ось, горло болить. Ви можете допомогти? - Не можу. - Чому! ? - Я рибу ловлю.



"Просто погляньте на нас. Все вивернуте навиворіт ; все перевернуто догори дном. Доктора калічать здоров'я, юристи калічать справедливість, університети калічать знання, уряд калічить свободу, основні ЗМІ калічать інформацію, а релігія калічить духовність ". ( c ) Майкл Еллнер



- Семеро одного не чекають! - Сказали медсестри і приступили до планової операції без хірурга.



Якщо Ви змогли прочитати виписаний лікарем рецепт, перевірте, можливо, Ви і по воді ходите?



Кажуть, зміїна отрута використовують для виготовлення деяких ліків... Є люди, які можуть принести неоціненну користь фармацевтиці в цьому плані... , Я, наприклад...



Лікар порадив частіше дихати свіжим повітрям. Довелося комп поставити прямо біля відкритого вікна.



Медичні люди дуже серйозні люди, але і вони не сплять спокійно...



Кращий лікар той, хто знає марність більшості ліків.



У медицині половина успіху - це повірити в те, що ти найкращий, найрозумніший, найщасливіший лікар з усіх, хто ходив в цих стінах.



У лікарів є тільки два основні питання: " Ну і чо ти приперся сюди з такою дрібницею?" і "Де ти був весь цей час?". ))



Всю зиму я проходила з соплями. Думалось, що це застуда і я лікувала її народним способом - чаєм з медом. Ближче до весни, відчувши недобре, звернулася до лікарів - виявилося в мене алергія на мед: D



Ні застуда ні горло ні грип... тут щось побольніше



Всі доводи сліпі, смішні безсилі. Немає віри ні блаженним, ні лікарям коли болять не виросли крила. Коли не снитися небо ночами.



У реанімацію привозять пораненого з ножем, що стирчить між лопатками. Лікар запитує: - Вам Боляче? Поранений: - Тільки коли сміюся.



Немає коментарів:

Дописати коментар