вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Щастя - поняття широке... і кожен розцінює його за своїм



Треба полюбити все навколо, не звертати уваги на негатив. Бути щасливим - означає бути розумним. ( Хатіко )



Краще бути щасливими, ніж гордими. Пишіть, телефонуйте, говорите в очі.



Шукайте в житті позитив, вмійте радіти щастя, тоді все ставки, перекривши, лягають карти потрібної масті!



Щастя - це коли ти обіймаєш мене і тихо говориш, що любиш...



Якщо я і буду колись плакати, то тільки від щастя



По мені краще вже нещастя, ніж фальшиве, брехливе щастя.



Інший раз, доля бере за волосся, і обличчям так - у щастя, в щастя...



Якщо ти не вмієш користуватися щастям, коли воно само пливе тобі в руки, не скаржся, якщо воно пропливе повз.



Щастя не залежить від грошей, але краще сумувати в Бентлі ніж в МЕТРО!!



Час від часу добре зробити паузу у своєму прагненні до щастя і просто бути щасливим.мітки: Про п'яних жінок



- Дорогий, я хочу жити з тобою довго і щасливо! - Дорога, якщо ти будеш жити щасливо - я довго не протягну...



Коли будеш шукати щастя, не забирай його в інших.



Щастя це саме коротке із усіх почуттів



Головне, бути щасливим, і не важливо, яке висновок напише психіатр.



Коли прийдеш за мною, бери тільки мене. Коли обіймаєш мене, думай тільки про мене. Можеш робити зі мною все, що хочеш, тільки не роби боляче. Мені довелося багато пережити досі. Більше не хочеться. Хочеться щастя.



Вони жили довго і щасливо, поки не дізналися, що інші живуть довше і щасливіше.



Не спробувавши, ти не зрозумієш, чи знайшов ти своє щастя або помилився...



Є люди, яким чуже щастя коле очі!Від душі хочеться їм побажати - НЕ втратити зір!



Щастя, це коли у тебе друзі - медик, мент, юрист і кілер



Немає коментарів:

Дописати коментар