вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Неважливо хто і що говорить за твоєю спиною. Важливо те, що коли ти обернешся всі будуть мовчати)



Залетіли два комара в спорт зал, один каже - холодно, інший - нічого, за ніч на дихаємо...



Як же дратує б*ять, коли дотепна відповідь приходить тільки після закінчення переписки...



Всім моїм недругам і заздрісникам посилаю промінь любові і всепрощення. Нехай він спалить вас дотла, виродки!



Щоб мати ангельський характер, потрібно мати диявольське терпіння.



У житті я чула багато чого - клятви, обіцянки, компліменти, але краще, що я чула - бурчання кота. У ньому немає брехні.



Все, що ми є - це результат наших думок.



Це ми в маршрутці, перед тим як сказати про зупинку, про себе репетируємо



Дай вам Бог подвійно того, що ви бажаєте мені!



Скажи мені невидимка відверто, що шукаєш на сторінці ти моєї? Адже вона залишається незмінною - Я не міняю фотографій і друзів!



Не поспішайте називати людину ангелом: придивіться, можливо, це - чергове чудо в пір'ях!



Даруванній квартирі в санвузол не дивляться.



Як же дратує б*ять, коли краща подруга їде на все літо до бабусі в інше місто і нема з ким гуляти б*яяяяя!



Я тут подумала і вирішила, нехай все буде по- моєму! = )



Так тепер подивись на свій стіл. Там поряд повинна стояти гуртка або чашка, якщо так то ви класні. )



А я люблю танцювати... Якщо я навіть розіб'ю голову на танцях, я все одно не назву їх тупими...



Моя совість настільки чиста і прозора, що її практично не видно!



Цар в моїй голові зрікся престолу! Тепер у мене демократія. )



Якщо ви будете судити про реп по Тіматі, то ми будемо судити про рок по Ранеткам



Міняю жіночу невинність, на депутатську недоторканність



Немає коментарів:

Дописати коментар