неділю, 25 жовтня 2015 р.

Мене немає... Пішла, поїхала, полетіла... Та блін, дайте в туалет сходити )



Вийшов новий туалетний папір з дірочками! Туалетний папір з дірочками - тепер все в ваших руках!



Тільки тут реально усамітнитися і почитати...



Довжина хвилини, залежить від того з якого боку туалету ви знаходитеся.



На уроці:- Можна вийти? - Куди? -В туалет. - Навіщо? - Пісіть... - Дивись я перевірю! )



На фестивалі пива, був тільки один біо - туалет, за касовими зборами він перевершив аватар = )))



Ось яка вийшла справа: Я хотів, вона хотіла... Але доля сказала: " Ні!" -Не знайшли ми туалет.



Короткими перебіжками, затамувавши подих. готуючись до найгіршого - а як ти ходиш вночі в туалет?



- Коли заходиш в громадський туалет, що найбільше боїшся зробити? - Вдих.



Якщо вам треба прочитати книгу, але немає бажання, просто віднесіть її в туалет, а далі - справа техніки.



Ненавиджу коли гості запитують "У Вас є туалет? " О ГОСПОДИ НІ, МИ Срем НА ВУЛИЦІ



Цікаво, прокидаючись вночі від малої нужди, ви чекаєте світанку щоб піти в туалет?



Тільки у нас жінка може одна увійти в палаючу хату, а в туалет піде обов'язково з подружкою.



Я вчора пила такий дорогий коньяк, що з ранку було шкода йти в туалет!



Бісить коли у тебе вдома гості довго сидять... не можеш нормально в туалет сходити..



До чого ми докотилися, люди мої дорогі! Я вже навіть в туалет ходжу з ноутбуком в руках! Кошмар!



Милі панянки, запам'ятайте: яким би гламурним не був туалет в нічному клубі, не потрібно в ньому фотографуватися!



Зараз мати сказала:- Та ти скоро з ноутбуком і в туалет ходити будеш! Мабуть вона ще не в курсі...



Ранковий стояк - це коли ти зранку крізь сон перемикаєш ЙОГО як коробку передач, а в туалет все одно не йдеться



Заходжу в туалет в кафе, а там навпроти унітазу дзеркало на повний зріст. ем, вибачте, для яких цілей??



Немає коментарів:

Дописати коментар