вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Я тепер знаю, що таке "щастя від любові ". Я любила його пів року, а сьогодні... сьогодні він сказав що не може без мене... і ми разом! Та я його добилася, але ні... я зовсім його не розлюбила, як багато хто говорить ( Коли доб'ються людини він стає не цікавий ) я все більше і довше хочу бути з ним! ось це ЩАСТЯ!



Живи, люби і знай що краще щастя - життя.



Дівчина буде по- справжньому щаслива, коли у неї буде два щастя: одне буде говорити - "Любимая ", а друге - " Мама". Я ЩАСЛИВА!



Щасливий шлюб припускає під собою не тільки вміння розуміти один одного, а й уміння закохуватися з кожним днем все сильніше і сильніше.



Іноді щастя буває неголене і спить поруч на подушці.



Чоловіки, милі чоловіки! Частіше думайте про нас! Квіти даруєте без причини, і не соромтеся ніжних фраз. Зустрічайте частіше у порога, накрийте вечерю при свічках. Адже - це по суті небагато, секрети щастя в дрібницях!



Дивне почуття... щаслива, чи що...



"Я плакав через те, що у мене не було кед, але одного разу я побачив чоловіка, у якого не було ніг". Зінедін Зідан



- Ти така щаслива! Закохалася?- Навпаки. Стало байдуже.



Той, хто говорить, що щастя не купиш ніколи не купував цуценя...



Любила... Ревіла... Чогось чекала... Послала... Забула... І щаслива я.



Наші Мрії -це не те, що ми бачимо у Сні... Наші Мрії - це те, що нам не дає заснути.



Щастя - це коли у тебе серед друзів є медик, мент, юрист і кілер. Відразу жити стає якось простіше.



Якщо тобі посміхнулось щастя, не забудь посміхнутися йому у відповідь.



Особисте щастя залежить від особистих амбіцій



Щастя - воно є... я знаю його номер... мені подобається його посмішка... і я шалено сумую за нього... Спасибі за те, що ти є!



День без посмішки - день прожитий дарма!



Найбільше щастя в житті - це впевненість, що ти потрібен і тебе люб*ять



Щастя - це коли спокійно і більше нічого не хочеш, крім того, що маєш на даний момент.



Свобода, звичайно класна штука, але іноді все-таки хочеться обміняти її на щастя...



Немає коментарів:

Дописати коментар