вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Убий юзера - врятуй сисадміна



Всунув, висунув і пішов. Люблю... банкомати.



Чоловічок -це горденько звучить!



Весь покритий коректністю, абсолютно весь



Часом так хочеться зберегтися і зробити Жириновського президентом..



Беремо картину світобудови і тупо дивимося що до чого.



Мій дядько самих чесних грабил...



Не можеш протистояти - протіволежі!



Торохнути б кулаком по столу так обкласти семиповерховим... але не можна! я- леді!



Привіт красуня можна тебе на годину?



Вчора сказали що з сушаркою для рук треба бути ніжніше.. довелося показати їй сиськи...



Вираз: "мужик сказав - мужик зробив " правильно завчити так: "мужик сказав. Жінка нагадала. Жінка нагадала. Жінка нагадала. Жінка нагадала. Жінка за довбала. Мужик зробив".



Я ніколи не сперечаюся. Я просто пояснюю, чому я права!!!



У мене в кишені щур, я знайшла її в лісі. Вона мокра і лиса, я тобі її несу!



Фотожоплю і Корелдрочу



Це ж як треба послати людину, що б він вибився в люди! ?!



Терпіння і труд до добра не доведуть



Вибачте, що я говорю, коли ви перебиваєте...



Ось потрапив з ранку раніше



Стоп! Я намагаюся уявити собі вас як особистість.



Немає коментарів:

Дописати коментар