вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Мої думки, в залежності від настрою, діляться на три великі групи: сарказм, сум і філософія.



Окуляри приховують 10% зовнішності, 90% нахабства і 100% того, як добре було минулої ночі.



Три шари ліні над рівнем життя.



2012 забрав занадто багато людей.



Так вже хочеться свою квартиру. У ній буде все своє. Свої порядки, свої закони, свої речі, своє життя. Всі, абсолютно, від підлоги до стелі твоє. І нічиє більше.



Душа не повинна спати. Вона повинна жити. Щоб жити, вона повинна... харчуватися. Годуйте її... почуттями! Тільки свіжими і смачними! ;)мітки: про душу



Ранок добрим не буває.



Милий, вимкни до біса свої понти і відповідай на мої повідомлення.



У мене сьогодні цілий день буде ранок.



Де б знайти рідину для зняття стресу після зняття макіяжу?



Я відповідаю за те, що кажу. Але не відповідаю за те, що ви чуєте.



І не те, щоб народ не любив віддавати борг батьківщині, йому просто не подобаються відсотки.



Кожен день може бути ідеальним - треба тільки добре попрацювати.



Він так красиво брехав, що слідчий почав продавати квитки на допити.



Якщо успіх обернувся до вас задом, не турбуйтеся. Пніть його! Він обов'язково повернеться, щоб подивитися, хто це зробив.



І от як пояснити мамі, що я люблю гуляти вночі,тому що немає вітру



Війни не закінчуються. Закінчуються лише життя солдатів, що воюють в них.



Ніколи ні до чого не прив'язуйся, інакше ти обов'язково втратиш це.



Мені не треба ворогів, мені вистачає себе.



Я б сказав, де логіка, але гінекологи сказали, що там її теж немає.



Немає коментарів:

Дописати коментар