неділю, 25 жовтня 2015 р.

У наш час, переспати з людиною може бути ні до чого не зобов'язує дрібницею, а ось подарувати квіти це вже серйозний крок...



Недавно я відкрила в собі здібності зупиняти час... витягла батарейку з годинника і лягла спати далі...



В наш час уже все не так, хлопці не роб*ять пропозиції "будь моєю дівчиною ", просто цілуються, а потім кажуть "моя ")))



Пройде час, ми пройдемо повз... Я крикну твоє ім'я, але покличу не тебе, а сина.



Кожен намагається зупинити мить. Законсервувати час, розбиваючи хвилини на кадри.



Хочу в той час, коли дівчину прикрашала скромність, а не силікон і два шари тоналки



Кожну ніч, лежати, думати, згадувати і розуміти, що вже не повернути час назад..



Особистий щоденник завжди змушує посміхатися, коли його читаєш через час.



Ось говорите повернути б час би все виправив ( а), знайте як склалося значить так треба, це ваша доля!



Розлучилися ми... Такова доля. Як швидко час пролітає... Я до вас настільки охолов, Що ССУ на сніг, а він не тане



Час - це така штука, яка вміє швидко пересуватися! :)



За час, що ти збиралася, можна було на равлику навколо будинку об'їхати



А час летить, проходять роки, я дуже боюся... залишитися одна!



Більше не витрачаю час на непотрібні речі. Пора дорослішати. Я вирішила.



Проходить час, мовчки несучи в минуле все, що ми встигли пережити і підсумувати



Деякі ситуації в житті можна переграти, але чи потрібно витрачати на це час?



Ех, ти не уявляєш як я хочу повернути час і НЕ НАЗВАТИ ТЕБЕ ІНШИХ ІМЕНЕМ...



Ну ось і все, настав історії фінал і тільки час лише покаже... хто впустив, хто втратив



А ось у наш час... - Та вистачить нас вже з вами порівнювати! Ми не кращі й не гірші, ми просто ІНШІ!



Тільки час дасть зрозуміти хто друг, хто ворог, хто кохана людина, а хто просто так...



Немає коментарів:

Дописати коментар