вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Щастя - бути щастям для того, хто для тебе - щастя!



Вдихнула щастя. Видихнути боюся..



Щастя, скажи свою адресу, я забіжу.



Щастя - це коли люди, які вам не підходять, до вас не підходять



Ідеальна пара - це коли він у неї перший, а вона в нього остання.



Всі шлюби, без винятку, полягають за розрахунком... Адже, кожен розраховує знайти в ньому своє ЩАСТЯ...



Щастя - коли стаєш на носочки, цілуєш його, і у відповідь чуєш: " Малявка ти моя"



Не ганяйся за щастям - воно завжди знаходиться в тобі самому



Людина повинна жити не заради грошей, а заради щастя, яке ніхто не може ні дати, ні купити, ні продати, якого не сплатиш нічим.



Щастя - це твоя внутрішня природа. Воно не потребує ні в яких зовнішніх умовах ; воно просто є, щастя - це ти сам.



Один захоче, щоб не було негоди... Іншим для гостроти знадобитися жесть... Комусь 40 градусів для щастя... А мені - твої під боком 36, 6.



Домогтися втілення своєї долі - це єдина справжня обов'язок людини.



Щасливий не той у кого багато дівчат, а той, кому для щастя вистачає лише однієї.



Якщо кожен з нас зуміє зробити щасливим іншої людини - хоча б одного, на землі всі будуть щасливі. Юрій Нікулін



Квіти, театри, дорогі подарунки, кіно - ні, це зовсім не щастя. Щастя - це коли в складній ситуації просто притискаєшся до того, хто тобі дорогий, і розумієш, що ти не одна...



Щастя - це коли дружина схожа на ідеал, діти схожі на тебе, робота схожа на хобі, теща не схожа на начальника, начальник не схожий на ідіота, а зарплата не схожа на милостиню.



Щастя для мене - це не просто, бути комусь потрібною. Щастя для мене - це бути потрібною тому, хто потрібен мені!



Якщо серце розбилося на частини це теж, мабуть, на щастя?



Щастя звичайно не в грошах, але сумувати в BMW приємніше ніж в маршрутці.



Щастя - стан тривалий. Все інше - оргазм.



Немає коментарів:

Дописати коментар