вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Скакав Іванушка - дурачок три дні і три ночі! скакав він до тих пір, поки в лісі не забрали у нього скакалку ))...



Мовний "вибух " для іноземця: Є пити? Пити є, є нету.



Одного разу в житті настає момент, коли ти лежиш на підлозі, дивишся вгору і розумієш - заїбало.



Колись я думав, що я нерішучий, але тепер я в цьому не впевнений.



Апатія знищує готовність діяти.



Оригінальність - це мистецтво приховувати свої джерела.



Головна причина всіх наших нещасть кожен день дивиться на нас з дзеркала



«Будь-яка тварина що-небудь та значить, і чого-небудь та шукає».



Ми кіпимо при різних температурах...



- Ооо! Привіт! Років 2 не спілкувалися! Як справи? Що нового? - Так от, сік купив.



Несіть нісенітниця дбайливо, намагаючись не розплескати. Хороша тільки повна нісенітниця.



Уолт Дісней був звільнений з газети за браком ідей, Менделєєв мав трійку з хімії, Ейнштейн не говорив до чотирьох років, його вчитель характеризував його, як розумово відсталу людину. Згадай про це, коли тобі здається, що в тебе нічого не виходить.



- Ооо! Привіт! Року 2 не спілкувалися! Як справи? Що нового?- Так от, сік купив.



Знаєш в чому між нами різниця? У тебе все як треба. У мене як подобається...



А давайте в понеділок вранці знову влаштуємо вечір суботи!



Після успіху Буранівских бабусь на Євробаченні 2012 року - було вирішено відправити Буранівских дідусів на чемпіонат світу з футболу 2014.



А новий рік - « націливсь друга», на 8 Березня - « обсипати квітами»... З жахом чекаємо Великдень



Вірю в смерть після життя, любов після сексу і в крем після гоління...



"Все чекаєш принца на білому коні"? - запитала королева свою дочку. - Обломися, ми в Англії єдина королівська сім'я!



Для деяких людей потрібно ввести окремий знак зодіаку - " Дебіл ".



1 коментар:

  1. привіт усім, я тут, щоб поділитися невеликим свідченням. Мене звати Ізабелла Ітан, мені 40 років, я вийшла заміж у 31, маю лише одну дитину і жила довго і щасливо. Після року подружньої поведінки мій чоловік став таким дивним, і я не дуже розумію, що відбувається, він збирається з дому до іншої жінки, я так люблю його, що ніколи не мрію його втратити, я намагаюся зробити все, щоб переконатися мій чоловік повертається до мене, але все без допомоги, плачучи і плачучи просячи допомоги, я говорила про це з його родиною, але відповіді не отримала. Тож моя найкраща подруга Анна Йоханссон пообіцяла мені допомогти. Вона розповіла мені про чоловіка на ім'я доктор Алаба, сказала мені, що він дуже великий чоловік і справжній чоловік, якому можна довіряти, і він не має нічого спільного з любовними проблемами, які він не може вирішити, і вона розповіла мені, як він допоміг незліченній кількості людей у відновленні їхніх стосунків. Я дійсно переконався, я швидко зв’язався з його електронною адресою dralaba3000@gmail.com або його WhatsApp/viber за цим номером +1(425) 477-2744. Я пояснюю йому всі свої проблеми, він сказав мені, що я не маю переживати, що всі мої проблеми будуть вирішені негайно. Він сказав мені, що робити, щоб повернути чоловіка, і я сказала це, він сказав, що через 3 дні мій чоловік повернеться і почне жебракувати, і це дійсно сталося, як він сказав, я була дуже здивована, це так неймовірно. Слава наших стосунків з Богом тепер дуже близька, і ми обоє живемо щасливо. Якщо ви зіткнулися з подібною проблемою, негайно зверніться до нього і вирішіть проблему раз і назавжди. Я теж живий свідок

    ВідповістиВидалити