неділю, 25 жовтня 2015 р.

Хрюша, з добраніч малята, подав у суд на свого ляльковода! За те що, той не знімав його з руки, коли ходив в туалет!



Коли будете йти в туалет подивіться на час якщо 23: 55: ) краще не ризикуйте: )) а то де зустрінеш новий рік там його і проведеш: )))



- я з чужими хлопцями не гуляю. - А я не чужий, я загальний! - ееем... як туалет чи що? ))) Не, я громадським намагаюся не користуватися, я краще потерплю.. )))



Напис в туалеті: " головне не добігти, а донести. "



Дитинство це коли ти вставав з горщика і кричав на всю квартиру « МАМАААА витри мені попу, я покакав »



До зарплати ще 2 тижні, а какати вже нічим



• Найбільша непідкупна черга - в туалет.



Не лякай мене - я страшний в страху



В туалет заходити боюся... Там каченя... ТУАЛЕТНИЙ! АКТИВНИЙ!!



Любитель читати в туалеті випадково на.. рал в бібліотеці: D



К. К. Ю



Господи, хоч би кінець світу не застав мене срущім в туалеті: D



Сумної попою весело не пукнешь!!



Дуже сильно хочеш в туалет? ДОСИТЬ ЦЕ ТЕРПІТИ!



Результати перевершили всі очікування!



Огірок плюс молоко буде дітям важко. )))



Ніщо так не буде, як поклик туалету



Може відксерокопіювати туалетного паперу??? в цілях економії???



Де Б У М А Г А! ?



Хто не був у селі, тому не зрозуміти, як страшно вночі вийти поссати



Немає коментарів:

Дописати коментар