вівторок, 27 жовтня 2015 р.

А у мене в туалеті живе павук. Я його годую мухами. Спостерігати за ним куди цікавіше, ніж читати склад освіжувача.



Релігійні погляди: вірю в орбіт і його відбілюючі властивості )))



Я завжди хотів допомагати знедоленим... Наприклад голодуючим дітям в Африці... Але там треба купу різних щеплень робити, тому я поїду в Альпи!



Вживайте замість слова " с * ка " слово " дичину ". = )



Навіщо про Вас - давайте про приємне!..



Працюю в ЗАТ "Кращі панянки РФ "



Щоб дістатися до джерела, треба пливти проти течії.



Оголошення в газеті: " Боксер. Шукаю наречену. 2 роки. " - Він 2 роки шукає наречену! - Та ні, це напевно йому 2 роки! - Ідіоти! Це про собак!



Спокій - це найбільший прояв сили...



Нещодавно зрозумів, що некурящі і непитущі люди всіх дуже дратують. Разом, поки це найсильніша мотивація кинути бухати і курити.



Газ, нафта належать народу. Це зрозуміло. Незрозуміло, чому народ сам собі продає бензин за такі шалені гроші.



І мені не все одно кому ти будеш усміхатися...



Сприятлива можливість ховається серед труднощів і проблем.



Чому коли вранці одягаєшся - одягнути зовсім нічого, а от коли збираєшся прати...



Іноді зриватися навіть корисно просто не реально стільки всього тримати всередині.



У кожного з нас є свої страхи. Начебто і дріб'язкові, але вони доводять нас до істерики.мітки: Про страх



Цілуватися з хлопцями? НІІІІ, ТІЛЬКИ З МАМОЮ в щічку Перед сном, ТІЛЬКИ Хардкор



Мудаізм перевершив усі релігії світу за кількістю послідовників.



Я ніколи не помиляюсь двічі. Я роблю це разів п'ять чи шість, щоб уже напевно, б*ядь.



На зупинці сьогодні зловила купу вульгарних поглядів мужиків, коли натягала чохол на парасольку.



Немає коментарів:

Дописати коментар