неділю, 25 жовтня 2015 р.

Ідеальний чоловік - це той, який виходить з машини і говорить: Люба, ти ідеально припаркувалася, а цей лексус вже був пом'ятий, та й кіт вже був дохлий, та й ялинка тут нах**н не потрібна була)))



Дівчата!!! Бережіть своїх чоловіків! Пийте за них, гуляйте, не ночуйте вдома! Нехай вони, бідненькі, на кухні відпочинуть )))



У мужика повинна бути одна Левиця,а не гарем ДЕШЕВИХ овець!



Чоловік повинен бути як кава: гарячим, міцним, солодким і три рази в день!



Якщо у вас є хуй -це ще не означає що ви чоловік. можливо ви просто хуйня!



Ooops... На сигаретах пишуть - викликають рак легенів... на спиртному - шкодить здоров'ю!Чому на хлопцях не пишуть - капець нервовій системі???))



Заздрю ​​я своєму майбутньому чоловікові - так вдало одружується! )))



Ввічливий чоловік запитає: "можна я приїду?", "Можна я зустріну?", "Тобі допомогти? "... Хороший чоловік скаже: "я приїду ", "я зустріч", "я допоможу "... Справжній чоловік: приїде, зустріне, допоможе!



Якщо хтось поклав око на вашого коханого чоловіка, значить що? ? ? Значить ГЛАЗ у когось ЗАЙВИЙ.



Сильний чоловік у відповідь на жіноче НІ скаже: " Я зроблю все, щоб твоє НІ перетворилося на ТАК ". Слабкий потисне плечима: " Ну НІ, так немає... "



Сьогодні приснилося, що мій чоловік хропе... вранці прокидаюся, все нормально... Не заміжня)))



З чоловіком потрібно грати в " хрестики-нулики ". Якщо ти для нього нулик - потрібно ставити на ньому хрестик!



Останнє слово завжди має залишатися за чоловіком... і воно повинно бути: " Звичайно, Кохана!"



Хто одного разу вдарив жінку - назавжди вбив в собі Чоловіка.



- У тебе чоловік варити вміє? - Ні, але жарить він професійно...



Коли чоловіки говорять нам грубості, вони не знають, як надовго ми це запам'ятовуємо і як нам від цього боляче.



Якщо чоловік після робочого дня або у вихідні бажає проводити час з сім'єю, а не з друзями - це не означає, що він підкаблучник! Це означає, що найкращий чоловік і тато на світі!



Слово з трьох букв, якого бояться всі чоловіки? - «Іще».



Мужик сказав... мужик забув.. жінка нагадала.. мужик в шоці.. жінка нагадала. жінка нагадала. жінка нагадала.. жінка задовбали. мужик зробив...



Якщо чоловік дарує вам тільки повітряні замки, даруйте йому тільки повітряні поцілунки )



Немає коментарів:

Дописати коментар