неділю, 25 жовтня 2015 р.

Дивні ви люди - пукнути соромляться, а палити - пишаються...



Тільки унітази в держдумі можуть бачити справжнє обличчя влади... причому кожен день...



Пийте діти молоко - туалет не далеко ;)



Приголомшлива кімната - ТУАЛЕТ. В +37 там прохолодно, в - 29 там тепло = )



Ви ніколи не замислювалися, як русалочки ходять в туалет?



- Інтернет, відпусти пожити!- І пожерти.. - І в туалет..



Епт! дожив! в туалет з ноутом йду.. так, домалювати графіті - це важливо



Вночі... по дорозі в туалет згадуєш багаато ужааастіків ))



Якщо б не хотіли вранці в туалет.. ми б спали вічно



Під час проведення ЄДІ туалет перетворюється в Святилище Знань.



Подарувала на ДР другу туалетний папір, оформила подарунок як належить і приклала листівку, в якій написала "кращому засранці в світі", все оцінили жарт, але ж я не жартувала!



Сидів в контакті, пішов у туалет, приходжу а там вже 3 зміни



Найкраще читаються два види книг: ті, які легко, цікаво і захоплююче написані, і ті, які лежать в туалеті.



Бермудський трикутник 21 століття: туалет - > комп - > ліжко.



Читаю спосіб застосування і склад освіжувача повітря.



В общазі подруга пішла в туалет. Надсилає мені від туди смс: "Люблю тебе дуже сильно! ". На що я їй відповідаю: " Сри швидше! Я теж хочу!" З туалета був чутний дикий сміх..



Я ніколи не питаю: " Вибачте, а де тут у вас туалет?" Я Росіянин! Я сам вирішую де тут туалет!



Мені пипец! П'ятниця 3 пара, заходимо з одним в туалет, я виходжу, думаю, що він у сусідній кабінці, б'ю по ній ногою і кричу на весь туалет: " х***о виходь " відкривається двері, а там декан - мені п****ц!



Була вчора на Гаррі Поттера! Ви уявити не можете який натовп відразу після фільму в туалет побіг! Та ще й на перегонки! Я думаю висидіти там 2 з половиною години а перед цим в туалет не сходити ))))



Ранок. Сонце. Жара. Туалет. Жратва. Інтернет. Жратва. Телик. Туалет. Жратва. Ліжко. Ось таке літо б*ять.



Немає коментарів:

Дописати коментар