вівторок, 27 жовтня 2015 р.

... якщо мене будуть турбувати, скажи - я зайнятий, або просто - Бога немає



Капітан Очевидність поспішає на допомогу!



Дівчинка Катя купатися пішла, в середу пірнула, в суботу спливла...



Мене ні лякаююють... ні хвилі... ні вітеер, йа самий обдовбаний МАМОНТ на світі...



Чекаю коли накриє!



Ми з тобою перелітні птахи... а птахам глибоко паралельно, що там під ними коїться...



Пішла в піший еротичний тур!



Іноді треба ризикувати. Головне подолати свій страх. Адже неважливо, як ти ризикуєш, ти будеш радий, що ризикнув.



Останній запис у чорному ящику літака: дивись як я вмію!...



Любиш кататися? Люби і катайся.



Даремно думає пілот, що не подіє трава.



Чоловік моєї старості



Б'ю жінок, їм дітей



Якщо у вас немає тітки, то дядька вам не втратити.



Мені сьогодні вночі снилося, що тебе поїзд переїхав. Спочатку я засмутився, зараз - я вже не знаю.



Чим би мент не тішився, аби не палицею...



Люди створили машини різними, пробки зрівняли їх!



Із сотні різних шляхів я вибрала самий кінчений...



Іду світ за очі - в нікуди з нізвідки.



Діти! Ми їдемо на екскурсію 4години без зупинок. А хто буде шуміти, буде сидіти зі мною... І пити пиво!



Немає коментарів:

Дописати коментар