вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Хто сказав, що щастя немає? Я відповім - Це марення! Щастя є - це сім'я, наші дітки і друзі! Щастя - це доброта! Нам без щастя - нікуди!



Щастя - це коли тобі дуже добре, і ніщо перешкодити не може.



Щастя - це коли твоє щастя щасливо поруч з тобою.



Щастя - це просто притулитися до того, хто дорогий, і розуміти, що ти не одна.



Щастя - як поцілунок: щоб насолодитися ним, його потрібно з кимось розділити!



Щастя - це час, коли прокидаєшся і висипаєшся збігається...



Ніколи не шкодуй про те, що зробив, якщо в цей момент був щасливий.



Немає в житті більше щастя ніж я сам...



Головне не бійся прощатися з тим, що не робить тебе щасливішим.



Секрет жіночого щастя простий: турботливий чоловік, нові туфлі, гарний манікюр і краща подруга поруч!



До кожного прийде щастя. І необов'язково в ніч з вівторка на середу. Не обов'язково в грудні або липні. Необов'язково в гарну погоду. Але обов'язково раптом.



І не кожному в цьому житті судилося зрозуміти, що щастя може лопнути так само легко, як мильна бульбашка...



Ніколи не шкодуй про те, що зробила, якщо в цей момент була щаслива.



Поруш всі правила! І нехай усім стане соромно, від того, що ти щаслива!



- Що таке щастя?- Щастя це коли я бачу його очі і хочу розчиниться в них... - А, що таке біль?- Біль це бути з ним поруч... без можливості бути з ним разом... - А що б було якби в твоєму житті не було його?- Все просто )) ) Мене б без нього теж не було )) )...



Знаєш, коли світло перестане світити, коли життя скінчитися для мене, тільки тоді я зможу розлюбити тебе! Прости мене за все! Моя вина лише в тому, що я не вмію жити! Я люблю тебе і не хочу, щоб наша любов померла! Знай одне - я живу тільки для тебе!



Не можна побудувати щастя, витерши ноги об чуже життя.



Одні приносять нам щастя своєю присутністю, інші - відсутністю.



Якби люди робили все що хотіли вчасно - вони були б більш щасливі...



Я знаю, що щастя не купиш. Але можна купити яхту і спробувати підпливти до нього ближче.



Немає коментарів:

Дописати коментар