вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Бути терпимим - значить визнавати за будь-ким право поступати як він вважає за потрібне і правильне. Це дуже важко, між іншим! Особливо коли знаєш, як краще...



І якими б ми не були, кожен пам'ятає погляд, який ніколи не зможе забути..



Коли-небудь навчуся нікому нічого не розповідати. Ось тоді все буде добре.



Більше не пише... напевно вже інший дихає: (( (



Іноді я відчуваю себе на лаві запасних... вистачить, набридло.



Морські видри уві сні тримаються лапками один за одного, щоб їх не розділило течією.



Було б класно пройтися по порожньому місту. Завжди мріяла про це.



На жаль, моя надія вкотре вже опинилася лише самообманом...



Є одна річ, якої людина повинна навчитися - це зрозуміти власну душу глибоко всередині себе, і залишатися їй вірним.мітки: Про душу



Ти не такий як всі, ти набагато глибше. У тебе океан всередині, а у когось калюжі.



« Море тече в наших венах... і зірки - наші алмази »



Захід Сонця просочені сумом. Тому що кожен раз, проводжаючи його, думаєш: яким був, вдалим чи невдалим, день - це мій день, і він йде назавжди.



А взагалі, я люблю пиріжки з вишнею. Вони, звичайно, взаємністю не відповідають, але і як чмо себе не ведуть.



Давно я щось на граблі не наступала... Здається мені, що граблі почали побоюватися мого чола і відступають.



Було б все як у грі Sims... розповіла йому пару анекдотів, і всі, він у тебе закоханий!



Фраза, сказана дівчинкою при вигляді єнота: " Папа, а він гарніше моєї ляльки! ", Змушує задуматися...



Чому біла нитка, якою з'єднані нові шкарпетки, завжди виявляється міцніше, ніж нитки, з яких зроблені самі шкарпетки?



Я відповідаю за свої слова, а не за те, як ви їх розумієте



- Дорогий, що це за руда с**а з тобою на аві? .. - Сестра. - Ой, така мила.



Багатьом в нашому світі кора головного мозку дісталася від дуба )))



Немає коментарів:

Дописати коментар