неділю, 25 жовтня 2015 р.

Продам ТБ БО ))) ( ТБ - туалетний папір )



Єдина біла смуга в житті... І вона не вічна...



Молоко настояне на оселедці чистить там, де актимель не дістане



Купила журнал- валяється, поклала в туалет ЧИТАЮТЬ ВСЕ



Туалет - єдине місце в будинку, де можна займатися творчістю



Інтернет страшна річ! вже 43 хвилин в туалет сходити не можу )))



с**а іноді так лінь сходити в туалет сидячи за компом в вк!



Я пішла в туалет, сидіть тихо, двері відкриті, я все чую!



Набридло вчити ці правила! Какати я на них хотіла! Нуу, що ж, я пішла в туалет)))))



Найжахливіше вранці це йти в туалет після папи О_о



- Зізнайся, що ти підливати мені в чай, що я змушена так часто ходити в туалет?!- Воду?!



Зайшла в громадський туалет і дізналася, що можу не дихати майже 2 хвилини! = )))



Підсів я до дівчини, хотів познайомиться. А вона як закричить: " Забирайтеся! Це жіночий туалет! "



У житті кожної людини настає момент, коли будь-який папір стає цінним.



Завдяки жінці я дізнався що в туалеті може пахнути морем і духами, що ви взагалі їсте що у вас так виходить?



Ухооодь двері зачиниии це жіночий туалет...



Сама не знаю чого хочу, але в туалет точно треба зганяти )))



Будь який туалет, в якому є дзеркало, автоматично стає жіночим: D



Туалет- це місце, де отримуєш незабутні задоволення після довгого терпіння ;)



5сек радості -це туалет!



Немає коментарів:

Дописати коментар