неділю, 25 жовтня 2015 р.

Початківець лікар повертається піcля своєї першої операції. Його друг ( досвідчений лікар) запитує в нього: - Ну як пройшла твоя перша операція? - Операція? Я думав - це розтин!



Лікарю, у мене не може бути спадкових хвороб. Сирота я...



Потрапила в лікарню. Лікар молодий красивий запитує: як тебе звуть? Я: Аня. Він: яке чудове ім'я... Я ( зніяковіло ): врятував... Він ( продовжує ): запам'ятати хоч легко, а то тут імен стільки- хрін вивчиш! Романтик: D



Лікарі обстежую призовника:-Що з рукою?- Кров з пальця брали. - а чому в гіпсі?- а я не давав!



Медінститут - як деревообробний комбінат: надходять дуби, випускають липу!



Хвора на операційному столі: Доктор, ви можете зняти цю дурну маску, я вас все одно впізнаю!



Записка на дверях дільничного терапевта: З 16 по 20 березня прийому не буде! Всі симптоми хвороб і способи їх лікування є в інтернеті.



Якщо доктор виписав вам рецепт розбірливим почерком, будьте обережні, можливо, це не лікар.



Жінка в костюмі медсестри збуджує чоловіка, тому що підсвідомо він вважає, що у неї є спирт.



Заходить у палату медсестра, яка вже давно не вилазила з инета: " ПрівКі Всім!! Ем.. Щеплення всім! "



- Лікарю, у мене грип! Що ви мені порадите? - Відійти від мене подалі.



Напис в кабінеті лікаря: "Квіти і цукерки не п'ю! "



Мені потрібно до логопеда, щоб він навчив мене говорити замість " я люблю " - " мені по * уй "...



- Гаманець або життя? - Запитав його лікар перед операцією.



Мда, я потрапила... завтра йду на прийом до лікаря, з приводу руки... звуть його Зорін Леопольд Олегович, я в шоці... доктор З. Л. О. o_O Побажайте удачі: )



Доктор - блондинці: - Не дихайте. - А Ви що, пукнули?



Добийте... Іншого шансу не буде!



Лікарю, а можна ще анестезії? = )) )



Доктор, що означають букви " ХЗ " в моїй історії хвороби? - Ну, як вам сказати... Просто діагноз не дуже ясний...



- Лікарю, у мене не стоїть... - Ви що, сюди трахатися прийшли?



Немає коментарів:

Дописати коментар