вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Нічого в світі не варте того, щоб робити з цього проблему.



Ось хтось з гірочки спустив...



Потрібно бути подібно повітрю - легким, прозорим, непомітним, але щоб без тебе задихалися.



Цікава професія у пожежників: вони виїжджають відмочити там, де хтось почудив.



Бpедля на гайдаpках!



Я нудьзі віддала перевагу рух! Пішла шукати на дупу пригоди.



Ось закинув Старий онучі в синє море, почорніло синє море і почала благати Золота Рибка...



На своїй хвилі.



Мам, мам! а чому мене всі бульдозером називають?! - Закрий пасть, меблі подряпаєш!!



Краще мати ту, про яку всі мріють, ніж мріяти про ту, яку всі мають.



Коли до моїх батьків нарешті дійшло, що мене викрали, вони не зволікали ні хвилини і відразу ж здали в оренду мою кімнату.



Ніч... Темно... -2 Градуси... Капає дощик... Яка чудова погода, піду ка я за грибами!



Веди нас, Сусанін, веди нас, герой! - Ідіть ви на х * й, я сам тут вперше! - Давайте відріжемо Сусаніну ногу! - Не треба, не треба, я згадав дорогу. )



Порятунок можливо, але вже не важливо!



Мова - слово жіночого роду, а вчинок - чоловічого..



Сміливо виходь з себе, якщо іншого виходу немає.



У кабіні літака, як у неба на руках - знову чортеня з крилами витає в хмарах



Що тобі заважає самій розфарбувати своє життя?



Адреналін в крові, повз нічні вогні



Мама я йду губитися в ліс.



Немає коментарів:

Дописати коментар