неділю, 25 жовтня 2015 р.

Моя фігура далека від ідеалу? Це убогий ідеал далекий від моєї фігури



Які красиві очі, які губи, яка хода,, а ця фігура... ммммм... ну ладно, вистачить про мене. А як у вас справи? ;)



Я не сперечаюся. Фігура у хлопця може бути гарною... Але це не головне... Головне - це розум... Як би дивно це не звучало )



Все, що я останнім часом хочу - це прес шикарний і волосся довге.



Краще за всіх стежать за своїми фігурами шахістки.



Краще спортивна фігура, ніж спортивне обличчя!



Так, у мене не ідеальний характер, і далеко не ідеальна фігура... Але моя любов до тебе - сама ідеальна частинка мене ).



Я хочу гарну фігуру АЛЕ шоколадки така смачна.мітки: про фігуру і шоколад



Піду точити фігуру: )) )



Моя фігура - просто ідеальна, Оскільки в ній є місце для дитя!



У пляжному волейболі як у шахах - виграють ті, у кого краще фігури )



Я не жадібна. Я просто березі вашу фігуру.



Пельмешки " Баба Нюра " - тримайся моя фігура )



Як я щаслива, що коли я була маленькою, в нашому місті не було Макдака, інакше ПРОЩАВАЙ ФІГУРА...



Начебто і фігура ниче така і на обличчя симпатична, але с**а, без мізків!



Басейн - є, сауна - теж, залишилося знайти регулярний секс і ідеальна фігура забезпечена



Жор прийшов прощай фігура...



Ну і пох, що це все... Зате тепер у мене відмінна фігура! : )



Юля довговолоса блондинка. Лена брюнетка. Юля струнка спортивна дівчина. А у Олени не ідеальна фігура. Юля любить Ігоря. А Олену любить Ігор. Просто у Олени є душа...



Баба, не будь дурепою, займайся фізкультурою!Створи собі таке тіло, щоб усі влітку офігелі!



Немає коментарів:

Дописати коментар