вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Щастя до мене все одно прийде... адже йому теж цікаво... яка я, коли ЩАСЛИВА!



Дії не завжди приносять щастя, але не буває щастя без дії.



Кажуть, що чорна смуга - це розплата за щасливі дні... б*ять, і де ж я стільки щастя відхопити встиг???



А потім я не стрималася і подзвонила. Тому що краще бути щасливою, ніж гордою.



Найприємніше - це коли доброго не чекаєш, а воно бере і трапляється... ♥



Найбільше в житті щастя - це впевненість в тому, що нас люб*ять, люб*ять за те, що ми такі, якими ми є, або незважаючи на те, що ми такі, якими ми є.



Коли ти щасливий, не можна нікому розповідати.



Не ганяйся за щастям, воно знаходиться в тобі самому.



Про щастя завжди дізнаєшся потім, коли воно пройшло.



Щастя- коли ти зі мною, коли ти зі мною потрапляю у казку, казку під назвою любов



Чим більше ми щасливі, тим легше притягуємо до себе все, що хочемо.



О, вірю, вірю, щастя є!...



Потрібно цінувати навіть цей момент. момент, коли ти можеш сидіти в теплі або що у тебе є можливість піти і заварити чай



Більшість шукає щастя подібно розсіяній людині, що шукає свій капелюх, який у нього на голові.



Щастя є. Я його знаю. Я знаю його номер телефону, колір його очей... У нього ласкаві руки і він шикарно цілується



Не існує шляху до щастя. Щастя - це і є дорога.



Своїх звичок шкідливих не соромся. Куріння, вино, пориви пристрасті - звичайно, вкорочують життя, але можуть продовжувати миті щастя.



Істинне щастя - це кришталева куля. Розбивши одного разу, ти вже ніколи не збереш його знову.



Все найпрекрасніше ми не бачимо, а відчуваємо.



Мої поняття дуже прості: якщо хочеш схуднути - перестань багато жерти. Хочеш заробити - відірви свою дупу і працюй. Хочеш бути щасливим - знайди того, хто тобі подобається і не відпускай його.



Немає коментарів:

Дописати коментар