вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Не можна нічого сказати про глибину калюжі, поки не наступиш на неї.



З служницями легко, з принцесами складно, з королевами, принаймні, цікаво.



Штовхав милий мій штовхав )



Хочу балахон - невидимку ). Прикиньте так бошка стирчить, ноги стирчать, а тіла немає. = )



- Як буде правильно: поїхати на Україну чи в Україну? - Правильно буде поїхати до Іспанії



Якщо ви стукайте в двері, вам ніхто не відкриває, і за дверима чується гудіння, значить: або там гудуть без вас, або це трансформаторна будка.



Возмудел і похужал



Краще печальку бананами заїдати, ніж літрами заливати = )



Я така мила дівчинка, відучуваюся лаятися матом і не ходжу пити пиво у двориках! Не ідеальна, у мене навіть не блакитні очі і не біле волосся.



Чим з усіма сперечатися... краще одного стукнути...



Звикнути до свого віку було б дуже легко, якщо б він не змінювався так часто.



По суботах після дванадцяти у мене бувають тільки два стани - безсоння і безсоромниця.



Егоїст - це людина, яка думає більше про себе, ніж про мене.



Ніщо так не видає приналежність людини до нижчих класів, як здатність добре розбиратися в дорогих годинниках та автомобілях..



Боже, людям скрізь мало місця. Літаки стикаються вже навіть в небі...



Ніх*ра не зближує ваше гребана відстань



Залітайте в літаках аерофлоту!



Я така розумна, бо гарна, тому я така скромна!



Так як субота скасована я до завтра перебуваю ніде.



Критикувати може будь-який дурень, і багато з них, саме цим і займаються.



Немає коментарів:

Дописати коментар