неділю, 25 жовтня 2015 р.

Спогади - дивовижна штука: зігріває зсередини і тут же рве на частини.



Успішні люди вириваються вперед, використовуючи той час, який всі інші витрачають даремно.



Час лікує... головне не здохнути під час лікування.



Всьому свій час і не варто його квапити.



Час не лікує і не вчить - воно просто йде разом з тим, що було.



Час - пісок. Головне - не розсипатися.



Проходить час і все змінюється...



Любов і час впливають один на одного. Любов допомагає вбити час, а іноді час вбиває кохання.



Я вбиваю час в контакті, щоб час не вбив мене



Час не лікуууує! час змінює людей місцями = ))



Бувають хвилини, за які можна віддати місяці й роки.



Почуття не втомилися, але нерви не із сталі.. Час лікує.



"Мені ніколи" - постійно говоримо ми. Колись подзвонити, написати, побачитися з тим, хто чекає, ми вічно зайняті, кудись поспішаємо... "Добре" - відповідає Час і уходить... Часто назавжди...



Час не лікує, час змінює.



З віком ми розуміємо, що час назад вже не повернути.



Щоб дізнатися ціну однієї тисячної секунди, запитай срібного медаліста Олімпійських ігор. Бернар Вербер



... Він витрачав час на мене, я цього не цінувала... зараз я витрачаю час на сигарети... = ((



Всьому свій час. Час проливати сльози і консервувати соплі ще не настав



Я не знаю, чим я завжди зайнятий, але мені завжди ніколи.



Жахливо усвідомлювати, що час змусить тебе зрадити все, у що ти зараз віриш.



Немає коментарів:

Дописати коментар