неділю, 25 жовтня 2015 р.

Ті, хто опинився на вершині - не з неба туди впали. Маркус Уошлінг



Удача - як велогонка Tour de France. Чекаєш, чекаєш, а промчить - і немає її.



Варто тільки раз вдало подумати ж**ой, так все відразу - інтуїція!



Коли очевидно, що мета недосяжна, не змінюйте мета - змінюйте свій план дій.



Там де немає ризику, немає задоволення...



Леді удача - відверта повія, а у мене закінчилися готівку.



Краще виходити заміж багато разів і щасливо, ніж один раз і не вдало...



Ніякої успіх - не остаточний, ніякі невдачі - не фатальні: в кінцевому рахунку значимо лише мужність продовжувати. (с) Уїнстон Черчілль



Ти все встигнеш, якщо перестанеш витрачати час на дурниці.



Знайти кращого друга - найбільша удача в житті...



Помилково лише припинення зусиль.



Перешкоди - це лякаючі речі, які з'являються, коли ви перестаєте дивитися на свою мету. Генрі Форд



Удача... для мене її просто не існує!



Якщо хочеш щось зробити - дій, не роздумуючи: все найкраще відбувається несподівано



Навіть якщо ви знаходитесь на правильному шляху, то нікуди не доберетеся, якщо будете просто сидіти на одному місці.



Коли мені важко, я завжди нагадую собі про те, що якщо я здамся - краще не стане.



.. Щастя-це коли посмішка на обличчі і удача в житті )..



Напевно це нудно - постійна удача...



Все буде не так, як ми вирішимо. Все буде тоді, коли ми зважимося.



Слухай своє серце і роби так, як підказує тобі інтуїція, і ти знайдеш правильний шлях.



Немає коментарів:

Дописати коментар