неділю, 25 жовтня 2015 р.

Футбол - це більше, ніж гра. Сказати, що футбол - це життя, нічого не сказати. Футбол не можна описати не можна описати одним словом. Ця гра, в яку грають лише 22 людини, а дивляться її мільйони людей. Що таке футбол. Це гра, це життя, це пристрасть.



Чому футбол народився в Англії, а вмирати приїхав в Росію?



Дружина: - дорогий, де ти був?! -в футбол грав! - дивно, але футболка суха і зовсім не пахне! ? - я за збірну Росії грав...



Щоб дівчат зацікавив футбол - всі матчі повинні закінчуватися весіллям )



Той самий момент, коли вся країна знає, як грати в футбол, крім тих, хто на полі.



Фраза, яку як я думаю, чув кожен чоловік під час перегляду футболу з дівчиною: "А наші в біленькому або в червоненьку? " = )



Дівчата, дивіться футбол ) Він вчить нас як мінімум двом корисним діям: забивати і відфутболювати )



Російські футболісти вийшли на поле в своїх традиційних кольорах: білі футболки, сині труси, червоні пики.



Для того, щоб перемагати у футболі, потрібно бігати! І збірна Росії - ходячий тому приклад...



Дaжe ecлі ти нe дуже любиш футбoл і дaвнo cпиш, вcе однo ти впізнaeш рeзультaт в чac нoчі



Російський футбол звичайно Ганебно, але все одно МИ ЗА НЬОГО ХВОРІЄМО, бо МИ ЙОГО ЛЮБИМО ТАКИМ ЯКИЙ ВІН Є... РОСІЯ ЧЕМПІОН, І плювати що ми програємо!



Світ як футбол. Країна в ньому команда. Людина в ньому гравець, який намагається забити свій гол!



Що потрібно сказати дружині, щоб вона без істерик відпустила на футбол? - Сказати в загсі НІ!



Щоб зробити наш футбол більш видовищним, треба дозволити тренерському складу використовувати берданки з сіллю.



У прикол ))) зараз сиджу у своїй кімнаті й такі крики із залу: так куди ти преш баран я виглянула. мама футбол дивиться



Йде футбол. Коментатор: " хулі Лопес б'є по воротах! "... [ пауза ]... Коментатор: " Хулі - це ім'я таке! "



Зайшов у магазин « Все для футболу ». Купив пиво, сигарети і телевізор.



З тих пір як моя дівчина мені сказала, що у неї було 22 мужика, я не можу дивитися футбол. ))



Росія взяла на себе відповідальність за Олімпіаду в 2014, за футбол в 2018, значить уряд точно переконан в кінці світа в 2012.



Немає коментарів:

Дописати коментар