неділю, 25 жовтня 2015 р.

Непоказне личко і погана фігура багатьом дівчатам допомогли потрапити в рай...



Каблуки придумали точно хлопці... не тому що на каблуках фігура здається краще... просто на підборах ми від них не втечеш )



Фігура - вона або є, або не треба зайве їсти!



- Мам, я пішла до подружки на тортик! - А як же фігура? - А фігура в мене тож офігенна )) *



Красива фігура - це не значить мати плоский живому, довгі ноги, великі груди, гарна фігура може бути і у повненький і низенькій дівчини!



Не потрібно говорити, що у неї фігура краща, ніж у мене... целюліт і до неї добереться ))))



У мене фігура як у бога! Правда, як у буддистського, але хіба це має значення?!



Сьогодні, він сказав мені... що йому подобається моя фігура... щаслива!



Цілий рік зустрічаємося, а тільки вчора розглянула, яка в нього класна фігура )) )



Ваша фігура вас не влаштовує? Потерпіть, кого-небудь вона обов'язково влаштує.



- Яка у нього фігура... а які м'язи.. мм.. я краще відійду )



Фігура у жінки має бути як у гітари - широкі стегна, вузька талія, великі груди... - без ніг, з пупком в пів- пуза, довга шия і шість вух, ага...



Моя нова подруга сказала мені, що в мене фігура як у бога. А потім я дізнався, що вона сповідує буддизм.



У неї була така струнка фігура, що якщо спробувати вщипнути за попку, я завжди промахувався.



Колі не настільки струнка фігура, будемо будувати вічка.



Прости мене фігура, бо я згрішила )) )



Немає коментарів:

Дописати коментар