вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Ніколи не шкодуй про те, що зробив, якщо в цей момент ти був щасливий.



А знаєш в чому щастя?! Ні не в грошах, не в дорогих машинах. Щастя - це коли бачиш посмішку коханої людини.



За щастя треба боротися, а не чекати поки воно прийде саме!



Секрет Щастя: вміти радіти кожній дрібниці і не засмучуватися з-за кожної сволоти.



Eсли б замість "спасибі за покупку " на пакетиках і чеках писали"дякую за те, що ти є", Щасливих людей в світі було б більше!



... Я не ревную. Я охороняю своє щастя...



Чи легко бути мамою? ? ? -Да! Якщо поруч є хороший тато!



Це не ідеальні відносини, які бувають тільки в книжках. Це всього лише дві людини, які обрали один одного, щоб стати щасливими разом



Якщо довго спати, то можна померти від щастя.



Коли ти будеш цінувати те, що у тебе є, а не жити в пошуку ідеалів, тоді ти по справжньому станеш щасливим.



Ти будеш щасливий тільки з тими, з ким можеш бути самим собою.



Щастя - це коли в будинку, в ліжку і в голові - один і той же чоловік..



- Ким ти хочеш стати, коли виростеш?- Щасливим. - Ти не зрозумів питання... - Ви не зрозуміли відповіді... )



Я не люблю сподіватися, але я пристрасно вірю в удачу, мені обов'язково ще випаде нагода стати щасливою.



Спробуй об'єднати мрію з реальністю і ти обов'язково досягнеш успіху.



Ненавиджу коли кажуть: "Мені б твої проблеми". Та тобі б мої проблеми, ти б уже милом мотузку мазав.



Зустрічаючись з тобою, мені в голову вкотре приходить думка написати книгу " Щастя - це... "



Коли людина щаслива, їй хочеться щоб весь світ був щасливий!



Свобода - класна штука, але іноді хочеться поміняти її на щастя.



Щастя- це коли живі батьки, родичі, друзі, кохана людина, і навіть вороги. і всі здорові. ось так от.



Немає коментарів:

Дописати коментар