неділю, 25 жовтня 2015 р.

Кінотеатр. Йде фільм, як раптом на час відключається звук... Крик із зали: "У кого пульт? "



Фільми - ну чому ви цікавіше по телевізору... -_ -



Зайшла в кімнату до батьків а вони там сексом займаються, расстерялась і сказала: " ой, аудиторією помилилася ".



Василиса Прекрасна була приємно здивована, коли дізналася, що Змій -Горинич не тільки триголовий...



Як завлекательно рекламні кадри з нового фільму. І як вони убогі, з'єднані разом.



Ненавиджу, коли вночі йдеш по квартирі в повній темряві і тобі відразу в голову лізуть всякі жахи, фільми про привидів і монстрів! так і думаєш що з кухні хто то вистрибне дуже страшний і налякає блін до смерті!



Відеоролик із записом замаху на Чубайса зайняв перше місце на конкурсі телепередачі " А вам слабо? ".



Вони реально думають, що при вигляді значка " +16 ", я перемкну канал?



А у вас теж батьки заходять до кімнати ЗАВЖДИ в самий інтимний момент фільму??? І докірливо поглядають на тебе )) )



Хто любить серіали:" Барвиха ", " Пліткарка", " Надприродне ", Щоденники Вампіра " і " Універ "?



Льодовиковий період 3! Правда забійний мульт?! = )



Новини кінематографа: знайдено таємне кладовище дублерів Джекі Чана.



Можливо, я сентиментальна, але я все частіше стала переглядати старі фільми, щоб черпнуть хоч трохи доброти і тепла, якої так не дістає сучасному світу...



Два дні не їм після шести, і як на зло два дні поспіль по телеку фільми про їжу: D



- Просто останнім часом страшні фільми мене якось нервують. - Як ти елегантно сказав, що ти сцикун.



Останнім часом моє життя стало дуже різноманітне: книги, фільми, холодильник, соціальні мережі. Ось воно - дорослішання.



- Підемо до мене фільми дивитися?- Хаха, я не ведусь на таку лажу. - У мене є гаряча вода. - ПІШЛИ!



Не люблю фільми про кохання, вони вселяють надію на те, що все ще буде добре...



З цією толерантністю скоро заборонять 3D фільми, так як це ображає однооких...



Кожен з нас хоч раз дивився фільми / серіали про життя іноземних підлітків і замислювався: якого х**на я народився в Росії? )



Немає коментарів:

Дописати коментар