вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Нам здавалося нам піпець... виявилося нам здавалося



Іноді мені здається, що я можу побити будь-якого, але насправді АЙ, БЛІН, МОЯ РУКА!



Ні науки, ні культури, ні соціуму, зате, б*ять, душа у нас шірооооока! ширше жопи!



У моєму тихому болоті навіть чорти тонуть = )



У мене все ще є боязка надія, що станеться серія ядерних вибухів, людство загине, і не треба буде йти на роботу.



Краще не говорити, що все чудово! Тому що після цих слів все летить під три чорти!



Іноді так хочеться з усіма посратися... хоча сама не знаєш чому...



Ну ось, ось що значить погуляла на славу...



Сиджу, замерзла. Включила обігрівач, зігрілася - вимкнула обігрівач. Потім знову замерзла - включила обігрівач... зігрілася... потім дивлюсь, а він сцуко від розетки взагалі відключений О_о



Міліцію перейменували в поліцію. На черзі медики... ахахах )) )



У мене і зараз все в шоколаді, просто на даний момент він гіркий



Овоч на допомогу... в сенсі хрін з тобою.



Спасибі фотошопу. У ньому я підмальовуваю собі посмішку...



Моє здоров'я стало ставитися до мене так само, як і я до нього.



Прокинувшись в неділю вранці, я відчула на собі, що Земля дійсно крутиться...



У мене з домашніх тварин є тільки шахові коні! )



Бійтеся моїх бажань, бо вони можуть здійснитися!



Мало хто знає, що в цеху з виробництва клею " Момент " завжди панує райдужна та позитивна атмосфера.



Я скромний з дитинства. Наділений сим природою, тому... Можете звати мене Богом!



- Прокидайся! Обідня перерва. - Ідіть без мене - я сьогодні без обіду працюю.



Немає коментарів:

Дописати коментар