вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Щастя - це коли він, якого не розбудять навіть будильники, прокидається від того, що я перестала його обіймати.



Коли жадібність входить у двері, щастя виходить в іншу. тайська прислів'я



Мир починається з посмішкитайське прислів'я



Завжди посміхайся... Собі життя продовжиш, друзів порадуєш, ворогів по бісиш...



Якщо ти плачеш не від щастя, то перестань.



Щаслива не тому, що він у мене є, а тому, що... крім нього - мені вже ніхто не потрібен



Я не шкодую, що втратила тебе, я лише щаслива, що був саме ти.



Погодьтеся, приємно, коли хтось гріє твої замерзлі пальці



Щастя - це коли теберозуміють... по- твоєму.



У моїй сумочці можна знайти лише духи з запахом радості, блиск кольору веселки і орбіт зі смаком щастя...



Щастя - це коли є кому побажати Доброго ранку, Спокойной ночі... І просто знати, що тебе чекають і тобі є куди поспішати...



Як же хочеться повернути ті часи, коли для щастя достатньо було одного морозива...



Щасливі не ті, хто не сваряться, а ті, хто швидко миряться!



І запам'ятайте дівчинки, хороша сковорідка - це основа вашого сімейного щастя!



Нещасним або щасливим людину роб*ять тільки її думки, а не зовнішні обставини. Керуючи своїми думками, вона управляє своїм щастям.



Щаслива людина - це та, яка не шкодує про минуле, не боїться майбутнього... І не лізе в чуже життя!



Мріяти - значить прагнути щастя, вірячи, що яким би важким не було його досягнення, все буде саме так, як ти мрієш.



Піклуючись про щастя інших, ми знаходимо своє власне.



Мені здається, що одна з найбільших удач у житті людини - щасливе дитинство.



Все моє щастя можна помістити в сірникову коробку. Не виймаючи сірників.



Немає коментарів:

Дописати коментар