неділю, 25 жовтня 2015 р.

Щоб розлюбити людину потрібно представити як він какає. )



Якщо найрозумніші думки проходять в туалеті, не впадайте у відчай! Чим і на чому їх записати, щоб не забути, ви там завжди знайдете...



Хочете незабутню, безсонну ніч? З'їжте кавун і вона вам забезпечена. )



Ти як понос - завжди не вчасно.



Не хочете нервово очікувати 30-60 секунд до завантаження файлу і дивитися при цьому рекламу?! Збігайте в туалет - давно ж, мабуть, уже терпите!



Ну і мужики пішли... зовсім зледащіли: дивлюся моя сусідка на дачі... сама яму під туалет капає... у мене аж газонокосарка з рук... ледь не випала... :)))))



Найкраща подруга - це та, яка коли ти відпрошуватися на уроці в туалет, проситься теж вийти, тому що боїться, що " Втопишся "... )



Я з самого початку підозрювала, що все-таки доведеться сказати, все як є, я більше не можу терпіти... я... хочу в туалет!



Ех як просто ми раніше жили: захотів в туалет - книгу в руки і пішов. А зараз - як в експедицію збираєшся: Ipad, два мобільника, окуляри...



Викликає підозру, коли відпочиваєш з друзями на озері, жоден за 6 годин не сходить в туалет... всі тільки " купаються "



Найшвидша істота на планеті: людина яка хоче в туалет і не може знайти ключі від квартири



Не багато хто знає, що впав в сільський туалет новенький iPhone геть відключає нюх і відчуття гидливості.



Ні що так не радує, як прокинутися в 7 ранку - зрозуміти що нікуди сьогодні не йдеш, сходити в туалет і знову в тепле ліжко завалитися ))



А для мене найстрашніший кошмар це прийти в гості, піти в туалет і тільки потім відмітити що немає туалетного паперу!



Жінка як громадський туалет:Або говно, Або зайнята!



Ревнувати тебе до кого-небудь це все одно, що ревнувати громадський туалет до унітазу.



Тільки російська людина може на ніч напитися чаю, а потім півночі думати: зараз в туалет сходити чи все-таки до ранку дотерпіти.



Їдемо з батьком повз школу, а на драбинках пацани курять. батько говорить "ми то хоча б в туалет ховалися! "... у мене вирвалося "ми теж"



- Що трапилося? - Нічого. - Тоді чому у вас такі особи, як ніби ви щойно почистили туалет моєї зубною щіткою?



Дивне явище: Коли хочеш в туалет на роботі, в школі або в університеті, можеш терпіти годинами... Але варто наближатися до будинку... це нестерпно. :)



Немає коментарів:

Дописати коментар