неділю, 25 жовтня 2015 р.

Чоловік, який намагається володіти всіма жінками, одного разу буде тужити за однією єдиною. А чоловік, який володіє однією, викличе захоплення всіх інших жінок...



Чоловіки набагато більше цінують те, що віддають, ніж те, що отримують.



Саме сексуальне у чоловіка - це мозок. Його можна трахати довго і з задоволенням...



Найкращий чоловік занесений в червону книгу, і ця книга- мій паспорт)



Як побачу я Маринку, серце б'ється об ширіньку.



Чоловіки - як місця на парковці: « всі хороші вже зайняті, а ті що залишилися, - для інвалідів. »



У наш час особливий шик, якщо мужик - мужик.



Чоловіки ніколи не плачуть... але, ниють по будь-якому приводу!



Якщо спір з чоловіком не дає результату,лягайте на стіл переговорів.



Віддамся в хороші жіночі руки. У їжі невибагливий, наліво відгуляв, до туалету привчений, зарплату додому. Є паспорт та щеплення. Відгукуюся на котю, птен, сонце моє і т. д. Фразу: "Мама робить по- іншому! " - Не вживаю. Не кастрований.



Милий, у тебе в ванній висять два рушники з позначкою "М " і "Ж ". Я витиралася з позначкою "Ж ", адже " М " - це для чоловіків?- Ні, " М " - це для морди



На кожного розумного чоловіка неодмінно знайдеться хитра жінка!



В його обіймах моє серце б'ється зовсім по -іншому... хочеться вдихати його запах і відчувати тепло його тіла нескінченно...



Я повинна захоплюватися своїм чоловіком, інакше навіщо він мені?



Якби чоловіки знали, що думають жінки, то були б у двадцять разів нахабніше.



Сучасні чоловіки є трьох видів: ДДД - дім, дерево, діти. БББ - бабки, баня, баби. ТТТ - тапки, тахта, телевізор.



Заміжні жінки дивляться на чужих чоловіків, як ситі домашні кішки на мишей. Пограти - так. Але харчуватися - фі! У нас же є « Віскас »!



Шановні чоловіки, якщо ще такі залишилися, допоможіть поміняти колеса, а то холоднішає щось... )) )



Чоловік вночі хропе для того, щоб захистити свою жінку від бабайки...



Чоловіки як птахи: вміють довго і гарно співати, а потім насрати і полетіти.



Немає коментарів:

Дописати коментар