вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Ні, по - справжньому холодно в квартирі буде, коли краще буде їду в холодильник прибрати, щоб не підмерзла.



Ти актор, старший за мене на 20 років і живеш в іншій країні? О, ТИ МОЯ ДОЛЯ!



Мої дні тижня: Зачтомнеетольнік, нехочурнік, убейтеда, уміратверг, х**новніца, дождаласьта, завтрапізданье.



Корупція, злочинність, безробіття, проституція... Але Росія вирішила боротися саме з мультиками.



Я вже гриби забула. У наших краях росте щось, але екологія така, що, якщо спробувати їх зрізати, вони у відповідь сокиру показують...



Останнім часом я перебуваю у глибокій глибокій, глибокої, глибокої, ні, не депресії, а дупі.



О, цей момент, коли дивишся на людину, і він різко подивився на тебе.



Найжахливіше, коли ти знаєш що сказати, але не можеш.



Живу на першому поверсі. Вночі сперли москітну сітку з вікна. На наступну ніч повернули назад з маленькою запискою: "Не підійшла. Вибачте за турботу ".



Не схоже, що ця рана коли небудь заживе...



АК-47 в навушниках, MDK в підписках, гівно в голові - здрастуй, нове покоління.



Правильний догляд за кактусом: 1) Кактус йде... 2) Ви офігіваете і йдете за ним...



Для особливо різких, я особливо зухвала, АГА



Три шару жиру над рівнем преса, б*ядь.



Для пом'якшення наслідків падіння зазвичай використовується мат.



Дорога редакція! Можна замінити дикторку програми новин з 5- м розміром грудей на іншу, з 1-2 номером, а то я не всі новини розумію = )) )



Не парся про те, що думають про тебе оточуючі.



Книга - один з найглибших джерел натхнення на кожен день.



У важку хвилину люди, емоції, вчинки і мотиви стають прозорими, як добре вимите скло. І можна побачити що всередині.



- Як думаєш, чи є дружба між чоловіком і жінкою?- Ну да, ми ж дружимо. - Може я чекаю, поки ти нап'єшся.



Немає коментарів:

Дописати коментар