неділю, 25 жовтня 2015 р.

Під час розставання, найголовніше - це пережити ломку...



Час не лікує, воно призводить до байдужості, воно вбиває все те, що ми так любили..



Приємний час пролітає непомітно, на відміну від малоприємного.



У наш час дуже важко довести людині, що вона тобі, дійсно, дуже дорога.



Німецький годинник з зозулею. Замість "ку - ку" щогодини вигуки " Арбайтн унд дисципліні! "



Кажуть що "час лікує ", ну що ж, давайте продавати його в аптеках



Я хочу повернутися в той час, коли не помічав її краси.



Час - мстива тварюка, і якщо занадто часто вбивати його, то згодом воно почне вбивати тебе.



Будильник продзвенів в 07: 00. один раз моргнула -вже 07: 16 ЧАС, ЯК ТИ ЦЕ РОБИШ?



Чим частіше дивишся на годинник, тим повільніше йде час.



Це тільки, здається, що час тягнеться, а варто подивитися назад, тільки тоді розумієш як же воно швидкоплинно.



Так, час лицарства пройшов, хлопці самі, як принцеси.



Час, втрачений із задоволенням, - не втраченний, : )



Господи, поверни мене в минуле... Там таке майбутнє було!



Чому ж останнім часом так багато баб чоловічої статі!



Час йде, і близькі люди в ньому губ*яться, стають просто перехожими.. Не тому що вони погані або ми не такі, а тому що це ЖИТТЯ, і багато хто з нас в неї самотні..



- Привіт, у тебе є хвилинка? - Так. І вона мені потрібна!



Я народилася не в той час! Цей вік безнадійно від мене відстав!



ДІТИ 90- х! Всі, хто пам'ятає цей чудовий час! Всі, хто жив в цю епоху, бачив, відчував... я ОБОЖНЮЮ 90- і чорт забирай! Хто б що не говорив, це було щось.. те, про що зараз згадуєш з легким світлим сумом.. коли чуєш ТІ пісні, коли переглядаєш ТІ фільми... Коли як дитина радієш кожному нагадування ЗВІДТИ.. Я так хотіла б хоча б на один день (а краще на тиждень ;) потрапити ще раз туди.. в 90- і.



Час лікує, але воно серця калічить і залишає шрами!



Немає коментарів:

Дописати коментар