неділю, 25 жовтня 2015 р.

Молоко подвійно смішніше. Якщо після огірків.



Інтелігентна людина ніколи не скаже: " Я хочу ср * ть". Він скаже: " Я відчуваю необхідність руху калових мас".



Яка різниця між літаком і туалетом? У літак сідають, щоб летіти, а в туалет летять, щоб сісти.



Пішла... Думаю ненадовго! Хоча хто його знає - цей прострочений йогурт. :)



Дивлюся фільм "Гаррі Поттер ". Частина перша - "Гаррі Поттер з'їв філософський камінь " і продовження - "Гаррі Поттер не вилазить з таємної кімнати"!



Новий освіжувач повітря з екстрактом конопель... Повірте, я ніколи так не ржала над г * вном. : )



Йде по пустелі чувак, зустрічає бедуїна: - Хлопець, не підкажеш де тут туалет? - Прямо, прямо, в четвер направо.



Ситуація така траплялася у всіх: лежиш вже в ліжку, зручно так, але в голову влазить страшна думка. Хочеться в туалет, і думаєш - може до ранку потерпіти?



А ви теж у школі, коли хотіли " по Великому " не ходили в туалет, думали мовляв дотерпить до кінця уроків.. просто в шкільному туалеті папери не спостерігалося.. ))



- Змушувала цілий тиждень чоловіка почати ремонт в туалеті!- А він?- В суботу закрив туалет, повісив оголошення « Туалет закритий на ремонт» і пішов в гараж!



Вже пів року мій чоловік бере в туалет газету і після цього там все кросворди повністю відгадати. Придивилася, а цей гуморист туди букви від балди записує )))))



... а я іноді, коли вночі йду в туалет по коридору, і махаю руками, щоб намацати стіни, своїми жестами боюся викликати демона якогось...



Вже пів року мій чоловік бере в туалет газету і після цього там всі кросворди повністю відгадани. Придивилася, а цей гуморист туди букви від балди записує )))))



Напис в універі в жіночому туалеті: " Сергію, я тебе люблю!" нижче підпис: " Дура, Сергій в іншій туалет ходить! "



Якщо вночі закортить мені встати в туалет Я свічу телефоном, трясучись немов зайчик, Ну і нехай мені не три, а вже двадцять років, Ну, а все таки раптом в коридорі бабайка.



Жесть - це коли ти зранку заходиш в туалет і сідаєш на унітаз з відкритими дверима, знаючи що вдома нікого немає і тут раптом влітає тато зі словами: "Я здається щось забув! ")))))



Я відразу зрозумів, що це хороша компанія, коли, прийшовши на співбесіду, побачив, як один із співробітників викотив за шафи самокат і поїхав на ньому по коридору в туалет.



Зайшла дома в туалет. На дні унітазу лежить монетка. Одне з двох: або хтось хоче повернуться, або я живу із золотою антилопою...



1 рік відносин: соромитеся їсти один при одному, в туалет терпите, поки не розійдетеся по домівках. 3 рік відносин: " Блін, зай, почекай, я так ссати хочу "



Все що не відбувається все на краще! )))) І навіть якщо контакт глючить в самий не підходящий момент теж на краще!! Я хоча б в туалет перший раз за день сходжу )



Немає коментарів:

Дописати коментар