неділю, 25 жовтня 2015 р.

Таке відчуття, що в останній час я стала м***коловителем.



Час летить так швидко... не встигнеш прокинутися вже запізнився на роботу!



Досить мене наслідувати!... Не треба час втрачати... я неповторна!



Кажуть, що час лікує. Може в мене годинник відстає?



Той же двір, той же шлях, та сама розмова. Знову дім, робота, будинок. "Час - справжній злодій "



Час - ворог людей, які люб*ять спокійне життя...



Кажуть час лікує, але третій місяць все так же вантажить під вечір...



Час, найкращий учитель але, на жаль, воно вбиває своїх учнів



Час не лікує... воно лише дає можливість змиритися з прожитим...



Так, а час мабуть не лікує, тільки смутку більше додає.. ((((



І знову прийшов той час, коли молодь починає жити від суботи, до суботи



Варто було тільки поміняти колір волосся, як він не впізнав підійшов знайомитися, ось що значить час...



Без ризику немає досліджень, немає відкриттів, захоплення. Не витрачайте час даремно, ризикніть і подивіться, що відбудеться...



Час не лікує, воно терзає нам серце, ламає ребра, підриває мозок спогадами про минуле.



Я ж тобі казав що час все стирає... ( с) - найжахливіші слова, які я чула в своєму житті...



Час твого перебування в моєму житті закінчилося. Здавай пропуск. І на вихід.



Ми живемо в славний час, коли відключення електрики тягне за собою втрату сенсу життя.



Час вбиває біль, викликає спокій... Але воно не робить байдужіше, і не виліковує рани.



Пам'ятайте що до хворого місця необхідно прикладати годинник! - Це навіщо ще? - Ну як же час лікує ))



«Час лікує» - звучить красиво! Ось тільки коли тобі по- справжньому х**ново час зрадницьки зупиняється...



Немає коментарів:

Дописати коментар