вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Дотримуючись всіх правил, пропускаємо всі задоволення!



Коли бачите щасливих людей - не заздріть. Ви не знаєте, як вони боролися за своє щастя.



Іноді, щоб стати по- справжньому щасливим, потрібно зробити крок назад... Адже багато дверей відкриваються на себе.



Якщо ви до сих пір не в казці, значить з вами не той чарівник!



Якщо я буду впевнена в щирості коханої людини, я зроблю його найщасливішим.



Стати щасливою - саме радикальне рішення з усіх, що я брала в життя.



Щастя не в градусах, любов не в статусах.



Коли ми станемо цінувати те, що у нас вже є, а не жити в пошуку ідеалів, тоді ми, по- справжньому, станемо щасливими.



Немає нічого прекраснішого, ніж прокинутися в одному ліжку з двома дівчатками і тихенько милуватися, як вони сплять. Такі беззахисні, милі і кохані - дружина і дочка.мітки: Постіль, дівчинка, любов, спати, донька



Дуже багато людей весь тиждень чекають п'ятницю, весь місяць свята, весь рік літа, і все життя щастя.



Що таке щастя? - Це він...



Щастя - це коли тобі всі заздрять, а напаскудити не можуть...



Щастя як здоров'я: коли його не помічаєш, значить, воно є



Хто вміє робити - робить, хто не вміє - вчить, а хто не може вчити - той керує!



Щастя як шоколад. Треба їсти його разом, а то і шоколаду перехочеться, і зуби стануть такого кольору, коли посміхнешся тільки мамі і зубному лікарю.



Щастя - це коли не треба брехати, що все добре...



Знаєш що таке щастя для мене? Щастя - це просто... це Ти і Я!



Що таке щастя? Я запитувала батьків, бабусь і дідусів, шкільних вчителів, друзів. Хтось намагався відповісти, хтось знизував плечима і неуважно посміхався. А потім я побачила тебе.



Щастя буває різним. Буває злегка неголеним, трохи п'яним і сопе в твою щоку поруч на подушці...



Не варто кричати всім, що ти щасливий, варто сказати маленьке спасибі тому, хто дарує тобі це щастя.



Немає коментарів:

Дописати коментар