вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Кожен вкладає в поняття щастя те, чого йому найбільше не вистачає.



Істинне щастя - це знайти свій шлях і людину, яка буде супроводжувати тебе протягом усього життя.



Потрібно навчитися мовчати про своє щастя.



Звичайно, щастя не залежить від багатства. Але депресія на Гаваях проходить швидше, ніж у Києві.



Мене змінити вже неможливо... Тепер мене можна зробити тільки щасливою!



Щастя не шукають, як золото або скарб. Його створюють самі, ті, у кого вистачає сил, знання і любові.



Випромінюйте щастя, і ви побачите, як це змінить і ваше життя, і життя інших.



А я буду щаслива, всім вам на зло...



Я на сьомому небі від щастя - сходи не підставляти, все - одно не злізу:



Ти - щастя... Трохи дивне і незрозуміле... доводить до нервових зривів і моторошного страху тебе втратити...



Добре виглядає та, що одягнена в щастя.



Більшість людей щасливі настільки, наскільки вони вирішили бути щасливими



Не бачу сенсу бути нещасною!Маю нахабство бути щасливою!



Постійний нескінченний пошук щастя є справжнє життя.



У серці зробила капітальний ремонт. Тепер там чисто, красиво, і найголовніше - там нікого немає...



Якщо не можеш мати те, що хочеш, навчись хотіти те, що маєш... Щастя - на боці того, хто задоволений.



Я знаю що таке щастя. Щастя - бачити свою маму щасливою.



Щастя пульсує в кожному битті мого життя.



Кожну хвилину, коли ви злитеся на когось, ви втрачаєте 60 секунд щастя, яке ви ніколи не повернете.



Людині в день необхідно 8 поцілунків і 7 хвилин обіймів, тоді він буде щасливий.



Немає коментарів:

Дописати коментар